Prie nuotolinio darbo parlamentas nori pereiti dėl epidemiologinės situacijos šalyje ir vis pasitaikančių COVID-19 atvejų Seime.

Seimo pirmininkė Viktorija Čmilytė-Nielsen sakė, kad ketvirtadienį turėtų įvykti paskutinis gyvas plenarinis posėdis. Tos dienos popietę žadama surengti simuliacinį posėdį, o antradienį jau dirbti nuotoliniu būdu.

Prieš pradėdami darbą nuotoliniu būdu parlamentarai privalės tapatybę patvirtinti naudodami mobilųjį elektroninį parašą arba „Smart-ID“ programėlę. Prieš kiekvieną balsavimą jie turės ir nusifotografuoti.

Gruodį priimtos Seimo statuto pataisos numato, kad nuotoliniai posėdžiai gali būti organizuojami Seimo valdybos sprendimu, kai šalyje įvedama nepaprastoji padėtis, paskelbiama ekstremalioji situacija ar karantinas ir Seimo nariai negali susirinkti į posėdį Seime nes „dėl objektyvių aplinkybių gali kilti pavojus Seimo narių sveikatai, gyvybei“.

Nuotoliniai posėdžiai, kaip ir įprasti, bus transliuojami Seimo interneto svetainėje, o jų vaizdo ir garso įrašai išsaugomi.

Parlamento vadovybė nusprendė nuotoliniam Seimo darbui organizuoti kol kas naudoti „Microsoft Teams“ platformą.