Komunikuojame ir prašome gydymo įstaigų, vaistinių, atsiradus nesklandumams, informuoti mus ir mes šalinsime juos neatidėliotinai”, – žurnalistams penktadienį sakė S. Urbanavičius.

„Tokių darbinių situacijų, susijusių su integracijomis, visą laiką buvo ir iki incidento. Sistema be galo didelė, labai daug integracijų su gydymo įstaigomis, vaistinėmis, ir tai yra ne vien Registrų centro atsakomybės klausimas, taip pat kitų integruotų sistemų priežiūra ir panašiai”, – pridūrė Registrų centro vadovas.

Registrų centro sistemos sutriko praėjusį pirmadienį, liepos 20-ąją, kai Vilniuje po praūžusios liūties trūko vamzdis ir buvo užlietos serverinės. Vanduo pateko į Registrų centro Duomenų centro patalpas.

E. sveikatos sistemos darbas buvo atkurtas po daugiau nei savaitės.