„Aš manau, kad rašykime patį didžiausią (pažymį – ELTA), nes sutikime, kad šie mėnesiai buvo labai įdomūs ir turbūt jokiose instrukcijose ar vadovėliuose nebuvo aprašyta, kaip elgtis šios visiškai unikalios situacijos atžvilgiu“, – Vilniaus Katedros aikštėje surengtoje LRT laidoje „Įdomiosios pamokos“ teigė G. Nausėda.

Šalies vadovas akcentuoja, kad, nepaisant to, jog mokytojai Hipokrato priesaikos kaip medikai neduoda, tačiau jaučia priesaiką savo širdyje ir siekia žinias paskleisti savo vaikams, mokiniams bet kokiomis sąlygomis, net tada, kai jos būna labai nepalankios. G. Nausėdos įsitikinimu, šalies mokytojai net ir sudėtingu koronaviruso krizės laikotarpiu savo darbą atliko puikiai.

„Manau, kad jie šį darbą atliko puikiai, neskaičiavo savo valandų, neskaičiavo savo jėgų ir kai kuriems iš jų teko patiems labai daug mokytis, nes tos naujosios technologijos toli gražu yra ne visiems taip lengvai prieinamos. Bet jie tai padarė garbingai, mokiniai taip pat suprato situacijos rimtumą ir tikrai įsitraukė į šitą procesą su dideliu smalsumu ir įdomumu“, – sakė prezidentas.

„Manau, kad bendras rezultatas yra tikrai labai geras ir svarbiausia, kad jis suteiks mums galimybę pasinaudoti šia patirtimi, kurią įgijome, ir ateityje, nes gal tai yra kelias į kitokį mokymosi procesą, kai koronaviruso nebebus, gal mokinsimės mišriai, derindami ir vienus, ir kitus elementus“, – pridūrė jis.

Būtina iš anksto prognozuoti ir spręsti galimai atsirasiantį pedagogų trūkumą

G. Nausėda sutinka, kad valstybei būtina iš anksto spręsti galimai atsirasiantį tam tikrų dalykų mokytojų trūkumą. Prezidentas akcentuoja, kad studentams reikia studijuoti tuos dalykus, kurie reikalingi valstybei.

„Reikia skatinti studijuoti tuos dalykus, kurie yra perspektyviausi mums. Ne tik mūsų ūkiui, bet ir mūsų švietimui, kultūrai. Tiek IT specialistų, tiek tam tikrų dalykų mokytojų, jeigu mes aiškiai identifikuojame jų trūkumą“, – žurnalistams teigė šalies vadovas.

Vis tik prezidento įsitikinimu, svarbiausias tikslas Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai yra prognozuoti, kokios srities mokytojų trūkumas gresia, nes išspręsti susidariusį specialistų trūkumą, pasak jo, prireiktų bent kelerių metų.

„Šiandien reikia sprendimų, kad žmonės baigę studijas galėtų tapti gerais savo dalyko specialistais. Prognozės ir analizės svarba, taip pat ir Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos veikloje yra absoliuti būtinybė“, – sakė G. Nausėda.