Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo pataisą parengęs Seimo narys sako, kad elektroninės žiniasklaidos situaciją žymiai pagerintų PVM lengvata, kuri šiuo metu galioja spausdintiems žiniasklaidos leidiniams. Šalyje paskelbus karantiną dėl COVID-19 viruso pandemijos, žiniasklaidos priemonės, anot jo, patiria stiprų pajamų iš reklamos mažėjimą.

Anot M. Puidoko, kaip nurodo Europos žiniasklaidos priemonių organizacijos „News Media Europe“ (NME) pradinės prognozės, žiniasklaidos pajamos iš reklamos, priklausomai nuo Europos Sąjungos šalies, gali mažėti nuo 30 iki 80 proc.

Šiuo metu elektroninėms žiniasklaidos priemonėms taikomas 21 proc. pridėtinės vertės mokestis (PVM).

Pagal galiojantį įstatymą Lietuvoje lengvatinis PVM tarifas (5 proc.) yra taikomas laikraščiams, žurnalams ir kitiems periodiniams leidiniams, išskyrus erotinio ir (ar) smurtinio pobūdžio arba profesinės etikos nesilaikančius leidinius, kuriuos tokiais pripažino teisės aktų įgaliota institucija, bei spausdintai produkcijai, kurioje mokama reklama sudaro daugiau kaip 4/5 viso leidinio ploto.