„Traukinys atvyko 5.30 valandą. Viskas pavyko gerai“, – BNS sakė „Lietuvos geležinkelių“ grupės bendrovės „LG keleiviams“ generalinis direktorius Linas Baužys.

Traukiniu iš Vokietijos atvyko 61 žmogus, iš jų – 35 Lietuvos piliečiai.

Pasak L. Baužio, keleivius Kaune pasitiko visuomenės sveikatos specialistai, jie atlieka keleivių patikrą. Po to po vieną palydi į autobusą.

Užsieniečius pasitiko jų šalių ambasadų darbuotojai.

„Ir užsieniečiams, ir Lietuvos gyventojams parūpinti autobusai, kad parvežtų namo“, – sakė „LG keleiviams“ vadovas.

Traukinys iš Vokietijos pajudėjo antradienio popietę. Lenkijoje ir Lietuvoje buvo pakeisti tik lokomotyvai, keleiviams perlipti į kitus vagonus nereikėjo.

„Pirmą kartą per tokį trumpą laiką, ne pilną parą, buvo suderintas toks tarptautinis maršrutas. Paprastai tai užtrunka dvejus-trejus metus“, – BNS sakė L. Baužys.

Jo teigimu, šis reisas pavyko tik dėl europinės vėžės.

Bendrovės skaičiavimu, šio traukinio kelionė iš Vokietijos į Lietuvą gali kainuoti iki 50 tūkst. eurų.

Lietuviai Vokietijos ir Lenkijos pasienyje strigo, kai Lenkija naktį iš šeštadienio į sekmadienį uždarė šalies sienas dėl koronaviruso plitimo. Situaciją paaštrino lenkų sprendimas konvojumi nepraleisti lengvųjų automobilių.

Į Lietuvą grįžti norintys šių automobilių vairuotojai, paleidę keleivius, turėjo nuvykti į maždaug už 400 kilometrų esantį Zasnico jūrų uostą. Iš ten po vidurnakčio išplaukė keltas su 99 automobiliais ir 137 keleiviais.