„JCDecaux Lietuva“ generalinės direktorės Žanetos Fomovos teigimu, ruoštis reikia iš anksto.

„Kaip ir prieš kiekvienus rinkimus jau yra jaučiamas susidomėjimas iš politinių partijų. Be abejonės planavimas jau prasidėjo. Norint užtikrinti savalaike komunikaciją ir platų padengimą lauko reklama turi būti planuojama gerokai iš anksto“, – Delfi atsiųstuose atsakymuose cituojama lauko reklamos įmonės „JCDecaux Lietuva“ generalinė direktorė.

Kokios politinės partijos jau domisi reklamos plotais, „JCDecaux Lietuva“ atskleisti negalėjo.

„Kas liečia populiariausius plotus – lauko reklama yra masinės komunikacijos priemonė, efektyviai pasiekianti įvairias tikslines grupes. Kiekvienas klientas atsižvelgia į tai ir pasirenka geriausiai jo planus atitinkančius formatus, pavyzdžiui reklamos sienas ir skydus įvaizdžiui ar mažąjį reklamos formatą pasiekiamumui bei dažniui“, – rašoma atsakyme.

Kaip informuoja Vyriausioji rinkimų komisija (VRK), kovo 29 dieną yra paskutinė, kai dar gali susikurti naujos politinės partijos, kurios dar galės dalyvauti Seimo rinkimuose.

VRK taip pat rinkėjams primena, kad visa politinė reklama turi būti pažymėta, nesvarbu, ar yra rinkimų kampanijos laikotarpis, ar ne.

Artūro Zuoko politinė reklama

„Primename, kad nuo 2020 m. sausio 1 d. visa skleidžiama politinė reklama turi būti pažymėta, nepriklausomai nuo to, ar tuo metu vyksta politinė kampanija. Atkreipiame dėmesį, kad politinei reklamai taikytini įkainiai, pateikti Vyriausiajai rinkimų komisijai, taikomi tik politinės kampanijos laikotarpiu. Nevykstant kampanijai yra taikomi įprasti viešosios informacijos rengėjų ir skleidėjų deklaruoti įkainiai“, – skelbia VRK.

Seimo rinkimai vyks spalio 11 dieną.