A. Zabarauskas DELFI įvardijo, kiek preliminariai jau išleista pinigų rinkiminei kampanijai. Ir nors išlaidos didesnės nei surinktų aukų suma, jis tvirtina, kad skaičiuoti skolų neskuba, nes aukas kandidatas gali priimti iki vėlyvo penktadienio vakaro.

Į jo interviu sureagavęs Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų (TS-LKD) partijos kandidatės Ingridos Šimonytės štabo vadovas Paulius Lukauskas DELFI teigė: „Pateikta informacija tik patvirtina mūsų skaičiavimus, kad Gitano Nausėdos rinkimų kampanijos pirmas turas buvo baigtas su skola. O esminis klausimas apie tai, kas teikė garantijas ir kas planavo apmokėti rinkimų kampanijos pirmojo turo metu susidariusias skolas, lieka neatsakytas. Privačių įmonių komentarai pateikti žiniasklaidai tik sustiprina turimas abejones“.

G. Nausėda skaičiuoja, kad jo rinkiminė kampanija kainuos perpus mažiau nei I. Šimonytės. Ji šiuo metu jau yra surinkusi daugiau nei 541 tūkst. eurų.

G. Nausėda iki gegužės 23 dienos ryto yra surinkęs 217529,50 Eur aukų. I. Šimonytė jau yra surinkusi 541188,47 eurų, iš jų 330 tūkst. paaukojo TS-LKD partija.

Privačios įmonės, apie kurias savo atsakyme kalba P. Lukauskas – tai komunikacijos agentūra „Inspired communications“, padedanti G. Nausėdos štabui.

P. Lukauskas, pirmadienį paviešino viešų klausimų G. Nausėdai. Juose klausė, ar „Inspired communications“ turi ryšių su „MG Baltic“ ir „Vilniaus Prekyba“. Pati agentūra tai DELFI patvirtino: „Taip, mūsų įmonė teikia paslaugas „Vilniaus prekybai“, „MG Baltic“ ir dar 50 kitų žinomų įmonių ir prekinių ženklų, kurios konkursų būdu pasirinko mus kaip geriausią paslaugos tiekėją rinkoje“.

Į tokius klausimus apie jiems padedančios agentūros kitus klientus G. Nausėdos štabo komunikacijos vadovas reagavo atsakydamas klausimu. „Su kuo dirba konservatoriai? Su „Open agency“. Kas yra „Open agency“ klientai? Tame esmės nėra, bet tarp jų yra lošimų bendrovė, alkoholio didžiulė įmonė, degalinių tinklas, kuris siejamas su Kremliumi. Su tuo dirba konservatoriai. Tai jei aš būčiau tokio sukirpimo kaip jie, jei mes norėtume vykdyti tokią kampaniją kaip jie, mes dabar muštume per jų partnerius, – tvirtino A. Zabarauskas. – Mes neėmėme visų agentūrų sąrašų, kai darėme kampaniją.“

I. Šimonytės štabo vadovas dėl G. Nausėdos štabo finansų ir išlaidų kreipėsi į Vyriausiąją rinkimų komisiją, jie nusprendė skundą nagrinėti pasibaigus rinkimams ir gavus visas ataskaitas.

Daugiau apie G. Nausėdos štabo išlaidas ir planus skaitykite čia.