Vasario 13-ąją Baltijos šalių oro erdvę saugantys NATO naikintuvai atpažino orlaivį „SU-27“, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, nepalaikė radijo ryšio su Regioniniu skrydžių valdymo centru ir neturėjo iš anksto pateikto skrydžio plano.

Vasario 15-ąją NATO naikintuvai turėjo perimti ir atpažinti orlaivį „AN-72“, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities į Rusijos žemyninę dalį. Jis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo. NATO naikintuvai nutraukė misiją, kai orlaivio įgula įsijungė radiolokacinį atsakiklį.

Tą pačią dieną NATO oro policijos naikintuvai atpažino Rusijos orlaivį „AN-26“, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido be radiolokacinio atsakiklio, radijo ryšį palaikė, skrydžio plano neturėjo.

Vasario 16-ąją NATO naikintuvai atpažino orlaivį „AN-26“, skridusį tarptautine oro erdve iš Kaliningrado srities. Orlaivis skrido su įjungtu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo. Vėliau orlaivis apsisuko ir grįžo atgal į Kaliningrado sritį.

Tuo pačiu kilimu NATO oro policijos naikintuvai atpažino ir orlaivį „SU-27“, skridusi tarptautine oro erdve iš Rusijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Orlaivis „SU-27“ skrido be radiolokacinio atsakiklio, nepalaikė radijo ryšio ir neturėjo skrydžio plano.