Anksčiau buvo nustatytos trys etatą sudarančios veiklų rūšys.

Ministrui patvirtinus, pataisos įsigaliotų nuo 2019 metų rugsėjo 1 dienos. Tačiau, kaip po posėdžio pabrėžė laikinasis švietimo ir mokslo ministras Rokas Masiulis, etatinio mokytojų darbo apmokėjimo modelis iki to laiko ir vėliau galės būti tobulinamas, atsižvelgiant į švietimo bendruomenės siūlymus ir poreikius.

Antradienį svarstant darbo krūvio sandarą numatyta, kad bendrojo ugdymo pamokos sudarytų ne daugiau kaip 888 val. (60 proc.) iš 1512 etato valandų, pradedantiesiems - 756 val. (50 proc.). Vadovavimo klasei valandos būtų diferencijuojamos pagal klasių dydį: ne mažiau kaip 152 metinės val. - jei klasėje mokosi 12 mokinių, ne mažiau kaip 180 val. - jei 12-20 mokinių, ir ne mažiau kaip 210 val., jei klasėje mokosi daugiau kaip 21 mokinys.

Pamokoms pasiruošti ir mokinių darbams vertinti skirtos valandos taip pat diferencijuojamos pagal mokomuosius dalykus ir klasės dydį - didesnė klasė, daugiau ir laiko pasirengimui, mokinių darbų taisymui. Tai leistų teisingiau atlyginti už darbų taisymą, nes skiriasi darbo krūvis priklausomai nuo klasės dydžio - ar ją sudaro 12 mokinių, ar 30. Sutarta, kad valandos pasiruošti pamokoms ir mokinių darbų vertinimui sudaro 40-60 proc. nuo kontaktinių valandų.

Atskirai pateiktas veiklų mokyklos bendruomenei ir kvalifikacijai tobulinti sąrašas. Jame numatyta valandų veikloms mokyklos bendruomenei ir tobulėjimui minimali riba, privaloma visiems mokytojams - 102 metinės valandos.

Tai valandos darbui su tėvais (tėvų konsultavimas, informavimas, bendravimas, bendradarbiavimas), valandos mokyklos veiklos planavimui ir tobulinimui (dalyvavimas pasitarimuose, posėdžiuose), kvalifikacijos tobulinimas.

Papildomai numatytos ir galimos, bet mokytojui neprivalomoms veiklos, kurios galėtų sudaryti iki 400 metinių valandų ir galėtų būti įtrauktos į darbo krūvį: dalyvavimas darbo grupėse, mokyklos savivaldoje, metodinė veikla, ugdymo programų rengimas, patirties sklaida (mentorystė, kolegų konsultavimas, atviros pamokos, kvalifikacijos tobulinimo programų, seminarų rengimas ir kt.), vertinimas ir ekspertavimas (egzaminų, mokytojų veiklos, ugdymo proceso, kt.), edukacinių veiklų organizavimas, profesinis tobulėjimas.

Susitikimo metu taip pat pristatyti skaičiavimai, kaip per kelerius metus išdėstyti finansus, norint įgyvendinti streikuojančios profesinės sąjungos keliamus reikalavimus. Ministras R. Masiulis informavo darbo grupės narius apie pradėtą Švietimo ir mokslo ministerijos bei pavaldžių įstaigų auditą.