„Laukia didelis darbas operatyviai ir aiškiai informuoti gyventojus apie mūsų komandos matomas šalies problemas ir galimybes, siūlomus sprendimus mažinti susipriešinimą bei kartu kurti Gerovės valstybę. Džiaugiuosi, kad tai atlikti padės didelę patirtį sukaupę profesionalai“, - komentavo G. Nausėda.

Rinkimų štabo komunikacijos vadovas A. Zabarauskas bus atsakingas už ryšius su žiniasklaida, komunikacijos kampanijos planavimą, įgyvendinimą ir rezultatyvumą, o agentūros specialistai konsultuos strateginės komunikacijos klausimais ir vykdys konkrečius rinkimų kampanijos projektus.

A. Zabarauskas turi 14 metų ryšių su visuomene patirtį - dirbo projektų direktoriumi ir strateginiu konsultantu, prieš tai 7 metus dirbo radijo ir TV naujienų tarnybos žurnalistu.

Išmanios komunikacijos agentūros „Idea prima“ direktoriaus Pauliaus Tamulionio vertinimu, įsitraukimas į prezidento rinkimų kampaniją agentūrai yra ir įvertinimas, ir didelė atsakomybė.

„Efektyviai pasiekti daugiau nei 2,5 mln. skirtingų pažiūrų, patirčių, amžiaus, tautybės rinkėjų kaimo vietovėse, gyvenvietėse, miestuose, užsienyje yra rimtas iššūkis. Laukia labai dinamiškas ir įdomus laikotarpis visai mūsų komandai“, - komentavo P. Tamulionis.

Daugiausiai „PR Impact Awards“ apdovanojimų už sėkmingus projektus šiemet gavusi išmanios komunikacijos agentūra „Idea prima“ išrinkta 2018 metų agentūra.