Portalui 15min.lt J.Guzavičius sakė, jog funikulierius dėl stabdymo jėgos atsitrenkė į galinį buferį ir vaikai nelaimės metu suvirto vienas ant kito, patyrė išgąstį.

„Nuo to staigaus sustojimo jėgos funikulierius atsimušė į medinį buferį, matosi žymės. Yra spyruoklės, jos šiek tiek sušvelnina, bet buferis neskirtas stabdymui. Jis skirtas sulaikyti, jei pradėtų riedėt arba atremti remontuojant, – sakė A.Guzavičius. – Labai gaila, ką padarysi... Visi pergyvena, ir darbuotojai. Yra daugiau kaip šimtas darbuotojų, paskui kiekvieną dėl blaivumo nepalakstysi, labai sudėtinga, tačiau tvarka bus labai sugriežtinta, o operatorius, vien dėl to, kad buvo neblaivus, tikrai toliau negalės dirbti. Tikrai labai atsiprašau visų“.

Kaip skelbė BNS, penktadienio popietę Kaune atsikabinus lynui Žaliakalnio funikulieriuje, nukentėjo 5-7 klasių Šiaulių moksleiviai. Funikulieriaus viduje buvo 32 vaikai, 8 buvo pristatyti į Kauno klinikas. Vaikams nustatyti rankų, kojų, nugaros sumušimai.

Funikulierių valdžiusį neblaivų 61 metų mašinistą policija sulaikė 48 valandoms.

Žaliakalnio funikulierius 1993 metais buvo privatizuotas, o 2003 metais jį įsigijo ir iki šiol eksploatuoja privataus kapitalo įmonė „Kauno liftai“.

Žaliakalnio funikulierius yra vienas iš dviejų Kauno keltuvų, pirmasis mieste ir Lietuvoje, vienas seniausių veikiančių keltuvų Europoje.