„Patelės, žiūrėkite šitą vaizdo įrašą – ir aš Jūsų galvose. Galvokite dieną ir naktį apie mane. Betagalviai, dalyvaukite mano seminare birželio 12 dieną. Veiksmo Jums reikia!“, – rašo jis, kviesdamas dalyvauti mokymuose.

Kvietimo dalis – ir įspūdingas vaizdo įrašas. Jame – A. Arutiuniano itin intymūs šokiai.

„Ir nereikia kokybės, reikia kiekybės. Kiekybės reikia, jei nori uždominuoti sektorius <...>. Niekam neįdomu tavo kokybė, įdomu kiekybė. Tu turi žmonių galvose atsidurti. Moterų galvose turi atsidurti. Kaip tu paimi moterį? Tu atsiduri jos galvoje, kad ji ištisai galvotų apie tave– dieną naktį. Tada tu išvedi ją iš proto“, – savo mintis dėsto jis.

Įvardijo 5 reklamos būdus

Savo ruožtu psichologas Tomas Lagūnavičius DELFI paklaustas, ar tokia reklama yra efektyvi, aiškino, kad yra 5 pagrindiniai reklamos būdai, kuriais galima pritraukti žmones.

„Pirma, parodyti kažką išskirtinio – absoliučiai kažkuo išsiskirti iš kitų. Čia yra du variantai. Arba tu būni super normalus. Tarkime, vyras su kostiumu, idealia šukuosena, grimu. Toks normalus, kokių nėra. Antra, gali būti vadinamuoju „freak“ (keistuoliu – liet.). Toks asmuo turi būti visiškai kitoks, galima žaisti ir per seksualinius dalykus, kalbėti tam tikra maniera. Revulicionierius, avangardas – tokie įvaizdžiai.

Kitas variantas, gali aiškinti, kad tai, ką reklamuoji, yra patogu. Pavyzdžiui, tu ateisi, išmoksi, nebus sunku, gerai jausiesi ir viskas bus tvarkoje. Trečia, gali žaisti žema kaina. Ketvirta, naujienomis. Pavyzdžiui, naujos metodikos, apie kurias anksčiau nežinojote. Penkta, prisirišimas. „Žinote, kai tai darėte? Pratęskite. Sužinosite dar daugiau“, – kas patinka žmonėms, aiškino psichologas.

Potenciali auditorija – 5-15 proc.

Anot T. Lagūnavičiaus, kai asmuo save reklamuoja pagal „freak“ modelį, jis tikisi, kad bus išskirtinis ir į save atkreips dėmesį.

„Aš manau, kad daliai žmonių (nuo 5 iki 15 proc.) tokie žmonės patinka ir jie į juos reaguoja. Klausimas tik reklamos kūrėjui, į kokią klientų grupę jis orientuojasi? Jei į tradicinio mąstymo būdo, toks reklamos variantas jam netiks“, – aiškino psichologas.

Jo teigimu, yra daugybė vyrų tipų, kuriuos būtų galima reklamuoti, tačiau šiuo atveju stebime eilinį reklaminį triuką, kuriuo siekiama sudominti klientus.

Įspėjo dėl galimo pavojaus

T. Lagūnavičius taip pat tikino, kad verta pasidomėti, ar tokie veiksmai, matomi reklamoje, kyla iš paties žmogaus gyvenimo būdo, ar tai – tik reklaminis triukas.

„Įdomu, ar žmogus kalba nuo savęs, kas, švelniai tariant, yra neprofesionalu, ar asmuo yra labai intelektualus ir tiesiog galvojo, kaip save pareklamuoti. Antruoju variantu, viskas gerai, nes tokie yra profesiniai žaidimai. Tarkime, humoristai dar ne tokių dalykų apie save pasako. Tačiau labai svarbu atskirti davo profesinį „aš“ nuo tikrojo „aš“, – aiškino psichologas.

Jo teigimu, nuo savo įvaizdžio labai svarbu atšokti, nes priešingu atveju kyla pavojus.

„Jei tai nėra tik įvaizdis, tokie asmenys patiria visuomenės spaudimą, jie jaučia liūdesį, gali susirgti depresija, jausti agresijos ir pykčio priepuolius“, – įspėjo jis.

Paviešino ne vieną skandalingą vaizdo įrašą

DELFI primena, kad A. Arutiunianas neseniai pasidalijo ir vaizdo įrašais, kuriuose matyti pusnuogės jo esą suviliotos lietuvaitės. Plačiau apie tai paskaityti galite čia.

Tuo metu Vilniaus miesto apylinkės teismas dar 2014 m. ėmėsi nagrinėti civilinę bylą, kurioje dabar jau buvusi studentė gina pažeistas teises į atvaizdą, privatų gyvenimą bei jo slaptumą, nes „Youtube“ platformoje buvo paviešintas vaizdo įrašas, iš kurio buvo galima susidaryti įspūdį, kad ji užsiiminėja lytiniais santykiais. Atsakovu 23 metų mergina patraukė iš Jurbarko į Vilnių studijuoti atvykusį, bet čia taip ir pasilikusį šiuo metu pagal individualios veiklos pažymėjimą „menine kūryba“ ir „kultūriniu švietimu“ užsiimantį 25 metų Airiną Arutiunianą.

Galiausiai šiemet kovo mėnesį merginai buvo priteista 3 tūkst. eurų neturtinės žalos atlyginimui. Pripažinta, kad A. Artiunianas pažeidė teisę į asmens privatų gyvenimą bei jo slaptumą. Tuomet sekso scenoje taip pat nebuvo matyti nei vaikino, nei merginos veidai.