Iš jos pusė (662,5 tūkst. eurų) - dar neapmokėta, skelbia Vyriausioji rinkimų komisija. Ketvirtadienį baigiasi terminas viešosios informacijos skleidėjams ir rengėjams pateikti deklaracijas apie paskelbtą politinę reklamą.

Kaip rodo pateiktos deklaracijos, kol kas pagal paskelbtos reklamos vertę smarkiai išsiskiria lauko reklama - bendrovė „JCDecaux“ nurodo paskleidusi reklamos už 450,2 tūkst. eurų.

Deklaracijos yra pateikusios dar ne visos didžiosios televizijos, iš jų televizija LNK skelbia paskelbusi politinės reklamos už 76,7 tūkst. eurų, Baltijos televizija - už 37,9 tūkst. eurų. Pirmas Baltijos kanalas deklaruoja paskelbęs reklamos 78,1 tūkst. eurų. Televizija TV1 reklamos paskelbė už 4,8 tūkst. eurų, „InfoTV“ - už 3,6 tūkst. eurų.

Radijo stotis „Russkoje Radio“ deklaruoja paskelbusi politinės reklamos už 21,8 tūkst. eurų, „Radiocentras“ - už 5,8tūkst. eurų, radijo stotis „Laluna“ - už 5,8 tūkst. eurų, naujienų portalas lrytas.lt - už 9,9 tūkst. eurų.

Savivaldybių tarybų bei merų rinkimai, taip pat rinkimai dėl laisvo mandato Seime Žirmūnų apygardoje vyks kovo 1dieną.