Vis dėlto T. Langaitis kategoriškai atsisako atskleisti, kas vadovauja šiai akcijai, kurios meto lipdukais parduotuvių lentynose „padabintos“ ir sauskelnės, ir šampūnai, ir populiarus 2008 m. Rusijos agresiją patyrusios Gruzijos eksporto produktas – mineralinis vanduo „Borjomi“.

Prekybos tinklas „Maxima“ neslepia, jog nustačius atsakingus asmenis, jiems būtų pareikštos pretenzijos dėl prekių sugadinimo.

Vadina save „partizanais“

Triukšmas kilo po to, kai „Maxima“ lentynose išrikiuotas prekes lipdukais su Kolorado vabalu apklijavo ir socialiniame tinkle „Facebook“ paviešino grupės „Neperkam Kremliaus propagandos“ nariai. T. Langaitis neslepia prisidedantis prie šios iniciatyvos ir visokeriopai ją palaikantis.

„Aš ją palaikau. Ir buvau, ir esu tinkle partizanų, ko pasekoje žinau, kas vyksta“, - DELFI teigė neseniai prie konservatorių prisidėjęs visuomenininkas.

Vis dėlto jis kategoriškai atsisako atskleisti, kas „partizanams“ vadovauja.

„Na, negaliu pasakyti šito. Žmonės nenori išsiryškinti“, - teigė T. Langaitis.

Jis patikino, esą lipdukų klijavimas nėra konservatorių partijos iniciatyva. Paklaustas, ar su „Koloradais“ ant sauskelių ir „Borjomi“, jo nuomone, nebuvo kiek perlenkta, pašnekovas patikino taip nemanantis. Greičiau priešingai: esą verslininkai buvo įspėti, jog nenutraukus reklamos Rusijos kanaluose bus klijuojali lipdukai, o „Koloradus“ gavo tie, kurie reklamą tęsia.

„Tai yra produktai, kurie yra reklamuojami Rusijos televizijos kanaluose. Pernai, mano žiniomis, tiek šios įmonės, tiek verslo asociacijos buvo informuotos apie šių žmonių matymą, kaip neturėtų būti sudaromos reklamos sutartys 2015 metams. Ir jeigu bus sudaromos – lipdukai bus klijuojami. Jau yra rezultatas toks, kad reklamos apimtys, anot reklamdavių, yra stipriai sumažėjusios“, - aiškino T. Langaitis.

Vis dėlto jis patikino savo rankomis „Koloradų“ neklijavęs.

Anot pašnekovo, spaudimas reklamdaviams veikia – esą reklamą rusiškuose kanaluose žadėjo nutraukti ir „Koloradais“ padabintas „Borjomi“.

„Jie įvardina tai kaip didelę klaidą – tos reklamos neturėjo būti nuo 2015 m., ir ją tuoj pat nutraukia. Galima įvardinti, kad ta akcija savo tikslus pasiekė“, - teigė T. Langaitis.

„Maxima“ šį kartą atleis

„Maximos“ atstovė Renata Saulytė DELFI teigė, jog aiškinantis, kaip ant prekių atsirado „Koloradai“, peržiūrėta parduotuvės vaizdo kamerų medžiaga, o joje užfiksuoti trys lipdukus klijavę jaunuoliai. Vis dėlto prekybininkai nutarė jų pasigailėti ir šios medžiagos policijai neperduos.

„Buvo užfiksuoti asmenys, kurie tą „grožį“ darė. Pastebėjome tris jaunuolius, kurie tai darė. Kadangi tai buvo pirmas kartas ir nemaloni staigmena mums, mes susizgribome truputį vėlokai. Bet jeigu tai dar kartą pasikartos bet kur mūsų tinkle, yra perspėtos visos parduotuvės, tada kviesime policijos pareigūnus. O pareigūnams paprašius – pateiksime ir filmuotą medžiagą“, - kalbėjo R. Saulytė.

Vis dėlto „partizanų“ nenoras atskleisti už akciją atsakingus asmenis „Maximai“ susižavėjimo nekelia. Anot R. Saulytės, tai primena paprasčiausią atsakomybės vengimą.

„Mes tikrai reikalausime atlyginti žalą, nes tai yra traktuojama kaip smulkus chuliganizmas arba turto niokojimas. Tiekėjai – nežinau, reikėtų jų pačių paklausti, ko jie imsis, nes jiems daroma didžiulė žala. Ne tik finansinė, bet ir žala įvaizdžiui. (…) Mes specialaus tyrimo nesiimsime, bet jeigu jie užsuks į mūsų parduotuves ir vėl bandys klijuoti lipdukus, pastebėjus apsaugos pareigūnams, bus kviečiama policija. Ir jau tada policijoje bus aiškinamasi, kas tai per asmenys, kokie jų tikslai“, - teigė pašnekovė.

Pasak jos, nuo dalies „Koloradais“ apklijuotų prekių lipdukus pavyko pašalinti nepažeidžiant pakuotės, tačiau likusios produkcijos realizuoti nebeįmanoma. Kokio dydžio žalą patyrė „Maxima“, kol kas neįvardijama.