Tuo tikslu jis užregistravo Konstitucinio Teismo įstatymo pataisas.

Seimo statute yra numatyta, kad per vieną mėnesį nuo Konstitucinio Teismo nutarimo gavimo Seime Seimo kanceliarijos Teisės departamentas, atsižvelgdamas į Konstitucinio Teismo nutarime pateiktą konstitucinių normų ir principų aiškinimą, Seimo Teisės ir teisėtvarkos komitetui pateikia siūlymus dėl šio nutarimo įgyvendinimo.

Ne vėliau kaip per du mėnesius nuo Konstitucinio Teismo išsiųsto Konstitucinio Teismo nutarimo gavimo Seime, šį nutarimą apsvarsto Seimo Teisės ir teisėtvarkos komitetas.

Jeigu pagal Konstitucinio Teismo nutarimą įstatymas (ar jo dalis) arba kitas Seimo priimtas aktas (ar jo dalis) prieštarauja Lietuvos Konstitucijai, ne vėliau kaip per 4 mėnesius nuo Konstitucinio Teismo išsiųsto Konstitucinio Teismo nutarimo gavimo Seime Seimo Teisės ir teisėtvarkos komitetas arba jo teikimu Seimo valdybos paskirtas kitas Seimo komitetas ar sudaryta darbo grupė turi parengti ir pateikti Seimui svarstyti to Konstitucijai prieštaraujančio įstatymo (ar jo dalies) arba kito Seimo priimamo akto (ar jo dalies) pakeitimo projektą. Jeigu projektas sudėtingas, Seimo valdyba gali jo parengimo terminą pratęsti, bet ne ilgiau kaip iki 12 mėnesių. Seimo Teisės ir teisėtvarkos komiteto teikimu Seimo valdyba gali pasiūlyti Vyriausybei parengti atitinkamo įstatymo (ar jo dalies) pakeitimo projektą.

"Šiuo metu šios Seimo statuto nuostatos nėra suderintos su Konstitucinio Teismo įstatymu. Šiandien po Konstitucinio Teismo išaiškinimo nėra aišku, pavyzdžiui, ar galioja Konstitucijos 125 straipsnis dėl išimtinės Lietuvos banko teisės į pinigų emisijos vykdymą. Priėmus šias nuostatas Seimas turėtų koreguoti Konstituciją ir įdiegtų papildomus saugiklius, kurie užkirstų kelią Konstitucinio Teismo savivalei. Net Europos Sąjungos direktyvos įsigalioja tik tada, kai perkeliamos į nacionalinę teisę", - pabrėžė Seimo narys P. Gražulis.

Politikas mano, kad jo siūlomos įstatymo pataisos užkardys tam tikras grėsmes, susijusias su politine korupcija.