Tai DELFI patvirtino Darbo partijos Rinkimų štabo vadovas Vytautas Gapšys.

„Išnaudojame įvairias reklamos priemones. Tačiau sutartys yra ribojamos reklamos limitų. Taigi mes tokios visiškai grandiozinės kampanijos, kokios gal norėtume ir kokią sugalvojo mūsų konsultantai, negalime padaryti. Tačiau tikrai turime normalią, nemažą sutartį. Bet tai nėra išskirtinė priemonė, kurią mes naudosime rinkimams“, - sakė V. Gapšys.

Kada daugybė reklamos stendų nusidažys „darbiečių“ spalvomis – pašnekovas neatskleidė, motyvuodamas, esą šią paslaptį reikia saugoti nuo politinių oponentų. V. Gapšys taip pat neatskleidė, kiek stendų ir kuriam laikui iš „JCDecaux Lietuva“ užsisakė Darbo partija.

„Sutartyje turbūt yra konfidencialumo sąlyga. Mes turbūt tai galėsime atskleisti tik teikdami ataskaitas Vyriausiajai rinkimų komisijai“, - sakė „darbietis“. Didmiesčiuose Darbo partijos reklamos, anot jo, bus „tikrai nemažai“.

Neoficialiais DELFI duomenimis, Darbo partijos ir „JCDecaux Lietuva“ sutarties vertė gali siekti apie milijoną litų. Šio skaičiaus V. Gapšys nei patvirtino, nei paneigė.

„Kol rinkimų kampanija tęsis, sumos nenorėčiau atskleisti. Tai yra nemaža sutartis. (...) Negaliu komentuoti (sutarties sumos – DELFI). Bet visa tai jūs pamatysite, tai netaps paslaptimi, nes nes pateiksime deklaracijas Vyriausiajai rinkimų komisijai“, - aiškino pašnekovas.

Anot Darbo partijos Rinkimų štabo vadovo, politiniams konkurentams vietos ant stendų dar liko sočiai. Tiesa, „JCDecaux Lietuva“ esą neleis konkuruojančioms partijoms reklamuotis skirtingose to paties stendo pusėse.

„Tikrai visko nepaėmėme, neturime tiek pinigų, - nusijuokė V. Gapšys. - Nebuvo tikslo daryti, kad konkurentams nebūtų vietų. Šiek tiek išlošėme užsiimdami prioritetines vietas. Dėl to, kad mes anksčiausiai užsisakėme ir jas rezervavomės. Vienintelis dalykas, kuris yra „JCDecaux“ politikoje (apribotas – DELFI): tame pačiame stende, jeigu stotelėje jis yra iš dviejų pusių, nebus taip, kad vienoje pusėje bus socdemai, o kitoje – „darbiečiai“. Toje stotelėje politinės reklamos daugiau nebededa jie.“

Politiko teigimu, net jeigu „darbiečiai“ ir turėtų neribotas galimybes išlaidauti lauko reklamai, visų įmanomų plotų užėmimas būtų neracionalus – esą tai kainuotų labai daug ir duotų palyginti mažai dividendų.

„Planuoji taip, kad tu pasiektum daugiausiai auditorijos pagal tavo poreikius ir su kuo mažesne suma galėtum tai padaryti“, - rinkimų planavimo subtilybėmis dalijosi V. Gapšys.

Laisvų lauko reklamos plotų rinkimų kampanijai, anot jo, ir dabar galima rasti be didesnio vargo.

DELFI primena, jog partijos rinkimų kampanijai gali išleisti iki 2,6 mln. Lt – tokia maksimali išlaidų suma nustatyta spalį vyksiantiems rinkimams. Konservatoriai ir „darbiečiai“ neslepia planuojantys šį limitą išnaudoti iki paskutinio lito, apie milijonines sumas kalba ir kitos pagrindinės šalies partijos.