Savivaldybės administracijos direktorius Gintautas Paluckas sako, kad jau savaitę savivaldybės interneto svetainėje galima rasti tarnybinių automobilių valstybinių numerių sąrašą bei jų naudotojus.

Tačiau pirmadienį po darbo valandų savivaldybės garaže nestovi nė vienas „Volkswagen Passat“ markės automobilis, kuriais važinėja Vilniaus valdžia.

Tuo metu G. Paluckas žada dar labiau griežtinti tarnybinių automobilių naudojimo tvarką – naudojant valdišką mašiną po darbo valandų, tai būtų fiksuojama specialiame registracijos žurnale, o tarnautojai, reikalui esant, padengtų visas mašinos panaudojimo išlaidas.

Tačiau siūlymui ženklinti ne tik žemesnio rango tarnautojų automobilius, bet ir vadovybės, administracijos vadovas nepritaria, esą tam nėra poreikio.

„Panoramai“ paviešinus sostinės vadovų pasivažinėjimus tarnybiniais automobiliais po darbo, juos vežiojantiems vairuotojams išmokėti 100 proc. priedai.

„Tai buvo padaryta dėl to, kad būtų atlyginta už papildomą darbo krūvį“, – teigė Vilniaus savivaldybės administracijos direktorius.

Jau po interviu G. Paluckas patikslino, kad įsakymą dėl priedų išmokėjimo jis pasirašė spalio 25-ąją – kitą dieną, kai buvo parodytas reportažas.

Vyriausiosios tarnybinės etikos komisija šią savaitę spręs, ar pradėti tyrimą dėl tarnybinių automobilių naudojimo Vilniaus savivaldybėje.

„Šiuo metu komisija renka visą informaciją apie Lietuvos televizijos parodytą reportažą, kur Vilniaus miesto vadovybė galimai naudojasi tarnybiniu transportu ne tarnybos reikmėms.

Surinkus informaciją, komisija artimiausiame posėdyje priims sprendimą, ar pradėti tyrimą“, – sako Vyriausiosios tarnybinės etikos komisijos pirmininko patarėjas Gediminas Sakalauskas.

Pirmadienį Vyriausybė turėjo svarstyti siūlymus panaikinti tarnybines privilegijas valstybės ir savivaldybių institucijose, bet šis klausimas iš pasitarimo darbotvarkės buvo išbrauktas, esą šio klausimo svarstymui dar nepasiruošta.