Reklamos agentūrų darbuotojai neretai vertinami kaip itin kūrybiški, šiek tiek ciniški, nuolat įkvėpimo ieškantys keistuoliai, kurių įgyvendintos idėjos neretai prilygsta savotiškai meno formai.

Ne paslaptis, kad reklamos agentūrų vadovai stengiasi sukurti demokratišką ir išskirtinę aplinką, kuri atspindėtų agentūros vertybes, viešąjį įvaizdį bei taptų patogia ir įkvepiančia vieta darbuotojams. Galbūt todėl didžiausių reklamos agentūrų ofisuose karaliauja šunys, o darbuotojai sunkiai įsivaizduoja kasdienybę be keturkojų gyvūnų.

Reklamos agentūros „Not perfect“ dizaineris Lukas šunį rinkosi atidžiai ir planavo, kad su savo keturkoju draugu į darbą keliaus nuo pat pirmų dienų. „Ilgai rinkomės, nes norėjom tokio šuns, kuris gyventų namuose, tačiau gerai jaustųsi mieste, būtų neagresyvus ir draugiškas. Su Gordžiu nereikia labai daug lakstyti. Pagal charakterį jis man labai tiko. Į darbą Gordį veduosi nuo pat jo vaikystės.

Nuotraukos autorius: Eugenijus Mironovičius

Iš pradžių, kuomet ateidavo daug jaunų šunų, triukšmas būdavo ganėtinai didelis. Kartais bendradarbiams tai nelabai patikdavo, taigi stengdavomės šunis vestis po vieną. Arba tekdavo išvesti augintinius į mūsų terasą ir palikti juos dūkti ten.

Nuotraukos autorius: Eugenijus Mironovičius

Kartą Gordis buvo įsipainiojęs į kompiuterių laidus. Bėgiojo vilkdamas tris kompiuterius iš paskos ir cypdamas iš baimės. Dabar jis suaugęs, protingas, su kitais šunimis sutaria, nekelia triukšmo, tai ir į darbą kartu eiti vienas malonumas. Dar vienas privalumas – jo kailis nealergizuojantis, tad net jei kolega būtų alergiškas, jam mano šuo netrukdytų. Kolegos jį tampo, žaidžia, erzina, o jis bendrauja su visais ir, žinoma, kartais vis dar pridaro nesąmonių.“

Nuotraukos autorius: Eugenijus Mironovičius

„Šunys dažniausi svečiai mūsų agentūroje, tačiau esame turėję ir kačių, ir papūgų, net varną. Kažkada patys įmonėje laikėme tikrą chameleoną, kuris yra mūsų prekės ženklo simbolis. Jam iškeliavus, kolegos savotiškai išgyveno netektį, tad nusprendėme, kad daugiau tokios patirties nereikia. Be to, gyvūno šeimininkas turi būti vienas, o ne visas kolektyvas. Biure tai sunkiai įmanoma.

Nuotraukos autorius: Eugenijus Mironovičius

Esame demokratiška darbovietė, todėl skatiname darbuotojus gyvūnus atsivesti kartu su savimi. Gera atmosfera darbo vietoje labai svarbu, o gyvūnai tikrai padeda ją kurti. „Partizanas“ yra patirties marketingo agentūra, klientams kuriame projektus susijusius su jų atstovaujamo prekės ženklo patirtimi, tad ir agentūros viduje elgiamės kiek kitaip nei įprastoje darbovietėje“ – požiūriu apie gyvūnus darbe dalinasi reklamos agentūros „Partizanas“ vadovas Marius Keturakis.

Nuotraukos autorius: Eugenijus Mironovičius

Abiejų agentūrų atstovai sutinka, kad gyvūnai darbo aplinkoje pirmiausia padeda atsikratyti streso, o atsipalaidavus lengviau rasti kūrybišką sprendimą.

„Gyvūnai, be abejo, nepadaro prezentacijų ir neatneša dantyse įsikandę idėjų, bet jie tikrai sugeba prajuokinti ir nuimti įtampą, jei tokia atsiranda. Manau gyvūnams irgi labiau patinka kartu su šeimininkais būti biure, nei vieniems kiurksoti namie ir laukti visą dieną. Taip pat nemažai dirbame su kačių maisto prekės ženklu, tad stebint biure esančią katę ir jos santykį su šeimininku, tikrai gauname įkvėpimo” – pasakoja M. Keturakis.

Nuotraukos autorius: Eugenijus Mironovičius

Nuotraukos autorius: Eugenijus Mironovičius

„Faktas, kad mūsų agentūra yra draugiška gyvūnams, tiesiogiai netampa įmonės pranašumu rinkoje, bet jei kalbėtume apie atmosferą biure, darbuotojų tarpusavio bendravimo kultūrą, tada taip, gyvūnai darbo aplinkoje yra didelis pranašumas. Reklamos industrijoje streso – per akis, tad reikia sukurti tokią darbo aplinką, kurioje to streso būtų mažiau. Tuomet ir darbuotojai jaučiasi gerai, ir idėjos gimsta veiksmingos, ir kolektyvas būna motyvuotas“. – teigia M. Keturakis.

Nuotraukos autorius: Eugenijus Mironovičius

Nuotraukos autorius: Eugenijus Mironovičius

Šis straipsnis yra kompanijos „Purina“ inicijuoto socialinio projekto „Gyvūnai darbe“ dalis. Projekto tikslas – paskatinti įmones tapti draugiškomis gyvūnams bei suteikti galimybę darbuotojams dirbti kartu su savo augintiniais. Gyvūnai esantys darbo aplinkoje įkvepia, padeda atsipalaiduoti ir lengviau pernešti stresą.

Kviečiame įmones ir jų darbuotojus, kuriose organizuojamos gyvūnų dienos arba kurių darbuotojai gali dirbti kartu su savo augintiniais, susisiekti su mumis e. paštu info@letena.lt arba užpildyti mūsų anketą puslapyje keturkojaidraugai.lt iki lapkričio 10 dienos. Projekto komanda aplankys atrinktas įmones bei įteiks kompanijos „Purina“ dovanas.

Skirkite minutę laiko ir atsakykite į kelis mūsų paruoštus klausimus, o trijų laimingųjų augintinius „Purina“ nustebins maloniomis dovanomis!