Instaliacija sudaryta iš miške rastų bebrų apgraužtų pagalių, jie surišti augalinio pluošto suyrančiomis virvelėmis, o viršuje įtaisytos sunkiai perdirbamos LED disko lemputės. Jos tarsi nuneigia autoriaus dėtas pastangas sukurti tvarų kūrinį. Pagaliams surišti menininkas naudoja rišimo techniką, dažnai naudojamą amatuose. Šioje instaliacijoje meno kūrinys interpretuojamas kaip vizualios kultūros produktas, kuriame susipina kūrėjo ir kitų kultūros lauko veikėjų požiūriai. Instaliacija ar jos dalis skirtingame aplinkos kontekste gali būti traktuojama kaip meno kūrinys arba kaip interjero detalė, tačiau visa sujungianti daugiasluoksnė idėja – žaismė desperacijoje – lieka esminė, rašoma pranešime žiniasklaidai.

T. Daukša kuria pats arba stebi jau egzistuojančias sistemas – elektronines, biologines ir bendruomenines – ir tyrinėja jų elementų ryšius. Kartu dokumentuoja jose vykstančius fenomenus, kuria modelius ir maketus, eksperimentuoja su fizikiniais reiškiniais (garsu ir šviesa), tačiau visada palieka erdvės paslapčiai, vaizduotei ir atsitiktinumui. Nors tyrimo metodai ir pagrįsti moksline logika, daug dėmesio skiriama vizualiniam kūrinių aspektui: tūriams ir formoms, proporcijoms, medžiagiškumui ir erdviniam išdėstymui. T. Daukša savo meninius tyrimus pristato įvairiomis formomis – skulptūromis, instaliacijomis, fotodokumentais ir schemomis.

Paroda veiks iki 2022 m. rugpjūčio 30 d.

Kuratorė Skaistė Marčienė
Koordinatorė Viltė Visockaitė
Dailininkės: Edita Namajūnienė, Loreta Uzdraitė
Redaktorė Ilona Klimienė

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją