Tam tikrą įtaką autoriui padarė domėjimasis klasikine Rytų tapyba, paveiksluose galima įžvelgti gyvosios gamtos siluetų, laisvai besistiebiančių ir besivejančių augalų šaknų ar stiebų raizgalynę. Visgi autorius neseka taip viliojančiais senovės kinų ar japonų tapybos takais, palikdamas sau laisvę jungti gamtinius motyvus su modernistinės Vakarų tapybos elementais, kurdamas savo vaizdų sistemą.

„Iš pirmo žvilgsnio mano abstraktūs vaizdai yra spontaniški, tačiau instinktyviai siekiu visai „nepaleisti vadžių“. Kompozicijose vyrauja tamsūs kontrastingi siluetai, tarsi atsiradę iš augalų raizgalynių. Įtakos turbūt turėjo domėjimasis klasikine senovės Rytų tapyba. Kai kuriuose pastaruosiuose tapybos darbuose randasi minimalizmo bruožai, kai iš lėto keičiasi lygūs duslūs fonai nutapyti keliais sluoksniais. Mano paveikslų paviršiai gana sudėtingi ir subtilūs, tamsūs ekspresyvūs siluetai tarsi įauga į paviršiaus audinį“.

Tapytojas R. Garbačiauskas gimė 1956 metais Vilniuje. 1980-aisiais baigė tapybos studijas Vilniaus dailės institute ir pradėjo dirbti tuometiniame Šiaulių pedagoginiame institute, ėjo Menų fakulteto dekano, tapybos katedros vedėjo, profesoriaus pareigas.

Pastaraisiais metais dailininkas aktyviai dalyvavo tarptautinėse parodose, bienalėse, pleneruose ir simpoziumuose. R. Garbačiausko darbai buvo eksponuojami Lenkijoje, Latvijoje, Vilniuje, Kaune ir Šiauliuose. Tapytojas naudoja aliejinę ir akrilo techniką bei tušą.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją