Tai negailestinga ir atvira pjesė, parašyta tuo metu, kai Strindbergas gydėsi Paryžiaus psichiatrinėje klinikoje. Kaip teigė pats Strindbergas, rašydamas šią dramą jis „vėl pradėjo gyventi“. „Kelyje į Damaską“ pradeda naują jo gyvenimo ir kūrybos etapą.
A. Strindbergas – vienas dažniausiai Norvegijos scenoje statomų autorių, tačiau visas tris šios sudėtingos pjesės dalis režisuoti ryžosi tik didelis rašytojo kūrybos gerbėjas - teatro ir kino režisierius Ingmaras Bergmanas. Pasiūlymą imtis šios medžiagos Oskaras Koršunovas gavo iš Norvegijos teatro atstovų. Pasak režisieriaus, nelengva su šia pjese susigyventi - kaskart ji atrodo vis labiau asmeniška. Todėl, ironizuoja O. Koršunovas, lengviau statyti „autobiografinį“ spektaklį Skandinavijoje nei namie; juoba kad Lietuvos Nacionalinis teatras jo dirbti nekviečia.
Karališkajame Švedijos teatre režisavęs Saros Kane „Apvalytuosius“ Oskaras Koršunovas į Norvegiją kviečiamas jau trečią kartą - Torshovteatret teatre režisierius yra pastatęs spektaklius „Mes ne pyragai“ pagal Daniilą Charmsą ir Aleksandrą Vvedenskį bei „Žiema“ pagal Jono Fosė pjesę.
Naujajame O. Koršunovo spektaklyje “Kelyje į Damaską” vaidina grupė žymiausių Nacionalinio teatro aktorių, o pagrindinius vaidmenis atliekantys Øysteinas Røgeris ir Ågot Sendstad su lietuvių režisieriumi dirba jau trečią kartą. Spektaklio premjera numatoma ateinančių metų sausio pabaigoje.