- Nuo „e-Carmen“ premjeros praėjo nemažai laiko, nuveikta daug naujų darbų, - kokie jausmai užplūsta prisiminus šią premjerą? Ką ji šiandien jums reiškia?

- Neseniai LRT laidoje sakiau, kad man „e-Carmen“ buvo ir yra vienas iš didžiausių ir, matyt, sunkiausių projektų. Norint perkelti, interpretuoti G. Bizet elektroninėje muzikoje reikėjo pasitelkti ne tik pamokas, gautas kuriant šokių muziką, bet ir akademines žinias. Iš kitos pusės, visada kuriu iki to etapo, kai klausydamas žinau, kad šį kūrinį jau galiu atiduoti publikai. Todėl per repeticijas, o po to ir premjeroje suskambėjus „e-Carmen“, apėmė geras jausmas. Šiandien tai - vis dar pirmoji mano sukurta elektroninė opera ir pirmoji - Lietuvoje. Kai kažką darai pirmąjį kartą, visuomet prisimeni ir tie dalykai išlieka svarbūs. Tokia man yra ir „e-Carmen“.

- Ar šį kartą dar bus pakeitimų muzikoje? Kiek iš viso užtrukote iki finalinio varianto sukūrimo?

- Užtrukau vienerius metus. Lygiai: nuo rugsėjo iki rugsėjo. Šį kartą pakeitimų jau nenusimato.

- Ar galite jaustis užtikrintas būsimu atlikimu?

- Nesame robotai ar mašinos, kad būtų galima kažką garantuoti. Esu užtikrintas pačia komanda ir orkestru. Už juos šios operos geriau tikrai niekas neatliks.

- Kokį kitą projektą įsivaizduotumėte kartu su VCO, su Dalia Ibelhauptaite?

- Kol kas kiekvienas dirbame prie savų projektų. Aš važiuoju groti, dirbu prie naujo Ten Walls albumo „MAS“, kurio premjera jau čia pat, taip pat - leidybos kompanijos „Runemark“ reikalų. Visko vyksta daug. Laukia dar keli projektai, apie kuriuos pranešiu kiek vėliau.

Naujiems projektams reikia laiko ir stiprios idėjos. Buvo „XYZ“, dabar „e-Carmen“. Niekas neįvyksta per kelis mėnesius. Mūsų bendriems darbams, kūriniams su Dalia reikia specialaus laiko. Sunku tai apibūdinti, bet tikrai nedirbame pagal grafiką.

- Pastarieji metai jums buvo kupini kelionių, įspūdžių ir naujų projektų. Kuriuos išskirtumėte svarbiausiais?

- Oi, net nežinau, nuo ko pradėti. Svarbiausias nuo „e-Carmen“ premjeros kol kas tikriausiai buvo pirmojo Ten Walls albumo „Queen“ pasirodymas. Jam buvo atiduota daug kūrybos plačiąja prasme: nuo muzikos iki video, nuotraukų, tekstų. Man, kaip atlikėjui, „Queen“ atsiradimas reiškė ir reiškia labai daug.

Žinoma, buvo ir pasirodymai grojant. Dabar koncertų nesuskaičiuosiu, bet iš visų žemynų per pastaruosius metus negrojau tik Australijoje ir Antarktidoje. Per tą laiką buvo įkurta ir leidybos kompanija „Runemark“, pradėtas renginių ciklas „Next Station“. Netrukus pasirodys mano septintas solinis EP „MAS“. Laukia premjeros, koncertai. Tiesa, kaip Mario Basanov prodiusavau ir drauge su geru draugu bei puikiu bosistu Domu Aleksa įrašėme ir išleidome jo albumą „Reverie“.

- Kokius muzikos kūrėjus šiandien sekate pats?

- Šiuo metu neseku nieko… toks laikotarpis, - gyvenu savo kūryboje.

- Kieno įtaką šiuo metu jaučiate stipriausiai?

- Sunku atsakyti, nes kiekvienas sutiktas žmogus įnešė savo indelį, suformavo mano kūrybą tokią, kokia ji yra šiuo metu. Ir žinau, kad tai, kas yra dabar - yra tik dalis mano kūrybinio kelio. Kaip bus toliau ir kas mane įtakos vėliau, sužinosime ateityje.

- Ar darbas su klasikine muzika kuriant „e-Carmen“ vėliau įtakojo jūsų kūrybą?

- Tai įtakojo mano albumą „Queen“ ir ypač pasireiškė kūriniuose, kurie nėra „šokiniai“, o daugiau klausomieji. Iš klasikinės muzikos galima pasisemti daugiau gylio ir platybių.

- Kokio savo paties kūrinio galėtumėte klausytis laisvalaikiu namuose?

- Tik ką tik sukurto (šypsosi).