Jurga šiam filmui sukūrė kelis kūrinius, tačiau režisierių pavergė pats minimalistiškiausias iš jų, kuriame balsu, kvėpavimu ir styginiais skamba... viena nata. Šį atmosferinį kūrinį galima išgirsti filmo pradžioje ir pabaigoje.

Jurgos nuomone, kino muzika yra viena organiškiausių terpių muzikai. „Daug mano dainų gimsta kaip muzikinė nuotaika. Tik vėliau jas „verčiu“ dainomis: sudėlioju formą, kuriu žodžius“, – atvirauja dainininkė. „Tuo tarpu muzika kinui dažniausiai lieka pradinėje savo stadijoje, tarsi švarus muzikinis kūdikis, sujungiantis režisieriaus viziją ir kompozitoriaus nuojautą.“

Pirmas rimtas Jurgos, kaip kino kompozitorės, darbas buvo muzika Giedrės Žickytės filmui „Meistras ir Tatjana“ (2015 m.) apie vieną žymiausių Lietuvos fotografų Vitą Luckų. Vėliau dainininkė taip pat kūrė muziką animaciniam filmui „Kaukai“ (režisierius Gediminas Šiaulys, 2016 m.), kuris praėjusiais metais laimėjo „Sidabrinę gervę“ už kompozitoriaus darbą.

„Namė“ – trečiasis Jurgos bendradarbiavimas su kino kūrėjais ir tikrai ne paskutinis. Šiuo metu dainininkė dirba prie Marijos Stonytės jautraus dokumentinio filmo „Vienas gyvenimas“, kurio premjera numatoma 2019 metais, garso takelio. „Labai mėgstu kino muzikos kūrimo procesą, kaip ir patį kinematografą, kuris vienu ar kitu pavidalu lydi mane nuo vaikystės“, – sako Jurga.

Zaza Khalvashi filmas „Namė“ dalyvauja „Kino pavasario“ programoje „Festivalių favoritai“. Jis pasakoja apie Gruzijos kalnuose reziduojančią šeimą, kuri prižiūri gydančiomis galiomis pasižymintį vandens šaltinį. Šventą vandenį naudoja visas kaimas, kuriame gyvena tris skirtingas religijas praktikuojantys žmonės. Kai trys sūnūs atsisako tęsti ilgaamžes tradicijas ir išvyksta iš kaimo, tėvas patiki svarią misiją dukteriai Namei, kol nutinka kažkas neįprasto.

Ši juosta yra pirma Gruzijos-Lietuvos kino koprodukcija. Pasaulinė „Namės“ premjera įvyko Tokijo kino festivalyje. „Kino pavasaris“ tapo devintuoju festivaliu, kuriame pristatomas penkerius metus kurtas ir tik šiemet pabaigtas filmas.