„Dar nesu išmokęs ramiai žiūrėti savo darbų, todėl Iki šiol kiekvieną „Bolero+“ spektaklį stebiu iš šviesų valdymo pulto. Ten jaučiuosi saugesnis ir tarsi galintis kažką pakeisti, nors tai iliuzija: iš tiesų teatro tarnybos dirba puikiai, ir mano pagalbos vaidinimo metu niekam nereikia. Užtat gaunu laiko prisiminti save tokį, koks buvau kurdamas „Visur kur mes nebuvom“: juk kiekvieną kūrinį įmanoma skaityti tarsi tam tikro savo praeities etapo žemėlapį“, - pranešime spaudai pasakoja M. Rimeikis.

Choreografas tvirtina, kad dabar šis spektaklis jau nebe jo, o artistų rankose: būtent jų dėka kiekvieną kartą šokis scenoje nušvinta nauja spalva. O ir šokėjų per pustrečių metų nemažai pasikeitė. Ir nors repeticijose instinktyviai kyla noras savo ankstesnį kūrinį patobulinti, M. Rimeikis žino, kad protingiau nuo tokių pagundų atsiriboti, o sukauptą energiją nukreipti dabar gimstančiam „Procesui“.

„Žiūrovams atrodo, kad iki „Proceso“ premjeros dar daug laiko – net pora mėnesių. Bet iš tikrųjų bendram darbui laiko striuka. Dabar šokame daug spektaklių, kartu repetuojame „Procesą“ ir dar rengiamės artėjančioms gastrolėms. Kai didžioji trupės dalis spalio viduryje išvyks į Kiniją, liksiu Vilniuje repetuoti su dviem būsimo spektaklio solistais. O kai trupė sugrįš, iki premjeros bebus likę trys savaitės“, - skaičiuoja choreografas.

Naujo M. Rimeikio kuriamo baleto „Procesas“ pagal Mindaugo Urbaičio muziką premjeros LNOBT laukiama gruodžio 1-2 dienomis. O rugsėjo 28-ąją ir spalio 6-ąją baleto mėgėjai turės paskutinę galimybę iki šios premjeros išvysti ankstesnį choreografo kūrinį – spektaklį „Visur kur mes nebuvom“. Ne veltui sakoma, jog tik palyginimuose gimsta išmintingi vertinimai...

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)