- Kuo praėjusieji metai jūsų kompanijai buvo ypatingi?

- 2016 metais rengėme 9 tarptautinių renginių ceremonijas, tarp kurių: vasaros olimpinių žaidynių Rio de Žaneire atidarymas ir uždarymas bei olimpinės ugnies nešimo estafetė, parolimpinių žaidynių, UEFA Čempionų lygos ir „Euro 2016“ šventinės ceremonijos, Azerbaidžano sostinėje Baku vykusių „Formulės 1“ „Grand Prix“ lenktynių atidarymas. Taigi, 2016 m. vasara buvo tikrai labai intensyvi, kupina nuostabių renginių, kuriais didžiuojamės.

- Kaip jums pavyksta įgyvendinti tiek daug didelio masto renginių?

- Esame tarptautinė kompanija, turinti didžiulę komandą, taip pat į pagalbą pasitelkiame patikimus partnerius. Pavyzdžiui, Rio olimpinių žaidynių renginius organizavome kartu su brazilų kompanija „Srcom“.

Drauge rengėme pasiūlymą ir tuomet kartu prie šio projekto dirbome ketverius metus. Panašus procesas vyko ir su „Euro 2016“ bei UEFA žaidynėmis bei kitais didžiuliais renginiais. Kaip ir minėjau, esame tarptautinė kompanija, tačiau išlaikome labai stiprų itališką stilių, tad mums labai svarbu surasti partnerius, kurie galėtų renginių įgyvendinimui įnešti autentiškumo ir kūrybos.

Manome, kad tokio pobūdžio šou visuomet privalu užpildyti vietine kultūra, suteikti jiems savitų, būtent tam kraštui būdingų spalvų. Juk per renginius turime perteikti jausmus, kuriuos suprastų vietiniai gyventojai, tad čia labai stipriai žaidžia sociokultūriniai dalykai. Pavyzdžiui, jei darome renginį Prancūzijoje, mes turime rasti kūrybingų prancūzų, kurie galėtų tinkamai perteikti mūsų idėjas, pritaikant jas vietinei auditorijai.

- Vadovauti tokiai didelei komandai, tikriausiai, sudėtinga?

- Taip, tačiau tai mūsų ypatingas gebėjimas, kuriuo didžiuojamės. Tai išties keblu, tačiau čia yra mūsų darbo kasdienybė. Kiekvienas renginys prasideda ir vystosi tuo pačiu keliu. Pirmiausia pradedame kurti projektą tik su „Filmmaster“ komanda, vidiniais žmonėmis. Tuomet, kai persikeliame į organizavimo fazę, kreipiamės į partnerius, taip mūsų komanda nuolat auga. Pavyzdžiui, prie UEFA Čempionų lygos ceremonijos organizavimo prisidėjo 85 žmonės, „Euro 2016“ – 300 žmonių, tuo tarpu olimpinių žaidynių ceremonijas organizavo daugiau nei 700 žmonių.

- Kaip visus šiuos žmones motyvuojate?

- Vienintelis mano sėkmės receptas – diena iš dienos kurti šiltus santykius su savo darbuotojais. Tam svarbu kasdieniai susitikimai, asmeniniai pokalbiai, įsiklausymas į kiekvieno žmogaus nuomonę, pastangos suprasti kiekvieną kylančią problemą. Manau, kad čia visuomet slypi paprasta filosofija – leisti visiems šiems žmonėms jaustis svarbia vieningos komandos dalimi. Tai vienintelis kelias suorganizuoti tokio masto renginius.

Žinoma, kalbant apie olimpines žaidynes arba UEFA čempionatą – nėra taip sudėtinga, todėl, kad patys žmonės didžiuojasi galimybe įsitraukti į tokius renginius ir tapti jų dalimi. Šiek tiek sudėtingiau komandą motyvuoti, jei kalbame apie „įprastinius“ renginius, nors iš tiesų manau, kad įprastų renginių nėra. Kiekvienas renginys yra svarbus, tad formuokite jiems atsakingą požiūrį į kiekvieną projektą.

- Į kokią netikėčiausią situaciją esate papuolęs organizuojant renginį?

- Kiekvieną renginį lydi keletas kritinių momentų, tačiau manome, kad kiekviena problema turi sprendimą. Visada. Kartais tai pinigų klausimas, kartais – laiko, kartais – žmogiškųjų resursų. Tačiau kiekvieną kartą, jei išlieki ramus ir susikoncentravęs į projektą, sprendimą rasi. Pamenu, kai prieš penkis metus buvau Pasaulio Fechtavimosi Čempionato Sicilijoje vadovas. Patikėkite manimi, tuo metu vyko pati baisiausia audra per pastaruosius 60 metų Sicilijoje.

Turėjome išsaugoti labai daug įrangos, visi tentai buvo šlapi, apskritai viskas buvo kiaurai permirkę ir visa tai vyko naktį. Pirmoji treniruotė buvo suplanuota 7 ryto. Mūsų komanda su paprasčiausiomis grindų šluostėmis visa naktį valė takelius. Galiu pasakyti vieną nenuginčijamą dalyką – renginių organizavimas yra ištisa problemų sprendimo virtinė. Kiekvieną kartą, kai jaunas ir entuziazmo kupinas žmogus išreiškia norą organizuoti renginius, paklausiu – kaip jam sekasi spręsti problemas.

Tai yra pagrindinis faktorius norint tapti renginių organizavimo profesionalu. Vienintelė išeitis suorganizuoti nuostabų renginį – bet kokiomis aplinkybėmis išlikti ramiu ir bet kurioje situacijoje rasti sprendimą.

2017 m. gegužės 11 – 12 dienomis Taline vyks didžiausias Baltijos šalyse profesionalių renginių forumas „Baltic for Events Forum“. Estijos sostinės kūrybos centras „Kultuurikatel“ po vienu stogu suburs 180 renginių organizatorių ir 40 pranešėjų iš visos Europos. Dvi dienas truksiančiame renginyje savo patirtimi dalysis renginių ir rinkodaros ekspertai iš „Tallink“, „Google“, „Swedbank“, „Jack Morton Worldwide“, SEB banko, „A Loud Minority“, „Act lighting design“, „Filmmaster events“, „Luxoft Holding“, „Woltti Group“ ir kitų įmonių.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją