43-ejų Lawrence'as Brownlee yra vienas labiausiai tituluotų Amerikos operos solistų. „Planavęs būti teisininku, tapo pasaulinio garso tenoru, kuris organišką operų atlikimą derina su aukščiausio tobulumo technika ir puikiai dainuoja itin aukštas, sudėtingiausias tenorui natas, – pasakoja laidos autorė, viena garsiausių Lietuvos operos solisčių Nomeda Kazlaus. – Su garsiuoju Juanu Diego Florezu jis priklauso Rossinio tenorų olimpui ir bel canto atlikėjų elitui.“

Kaip pastebi kritikai, L. Brownlee'io balsas – „sidabro trimitas, apgaubtas šilko“ – visa jėga išsiveržė La Scalos, Niujorko Metropoliteno, Vašingtono ir kitose garsiausiose pasaulio salėse, stebindamas atlikimo lengvumu ir grakštumu. Tenoro kompaktinės plokštelės, įrašytos su Kauno miesto simfoniniu orkestru, buvo pristatytos „Grammy“ apdovanojimui, nominuotos „Tarptautiniams klasikinės muzikos apdovanojimams“.

Kodėl tenoras mėgsta šokti salsą ir žaisti tenisą? Kaip prasidejo Lawrence'o bičiulystė su Kauno simfoniniu orkestru? Koks buvo jo kelias į Metropoliteną, kokia šeimyninė aplinka ir kas formavo Lawrence'ą kaip dainininką? Viską išgirsite žaismingame, geros nuotaikos kupiname dviejų operos solistų pokalbyje.

Lawrence'as Brownlee, Nomeda Kazlaus ir Kauno miesto simfoninio orkestro vadovas Algimantas Treikauskas
Foto: Organizatorių nuotr.

Laidų cikle dar šiame sezone laukite susitikimų su Metropoliteno operos meno vadovu, dirigentu, buvusiu leidybinių kompanijų „Deutsche Grammophon“ bei „Decca“ vadovu Johnu Fisheriu, vienu garsiausių pasaulyje norvegų rašytojų, bestselerio „Sofijos pasaulis“ autoriumi Josteinu Gaarderiu, violončelės virtuozu iš Šveicarijos Ivanu Monigetti, kuris, beje, yra paskutinis legendinio Mstislavo Rostropovičiaus mokinys, smuiko virtuozu ir geriausiu šių dienų Paganinio ir roko kūrinių elektriniu smuiku atlikėju iš JAV Alexandru Markovu bei daugeliu kitų.