Niujorko „Metropolitan Opera“ (MET) pastaraisiais metais tampa antraisiais solistės namais, čia ji dainuoja Madam Baterflai, Manon Lesko, Mimi, Toską, o jos neįtikėtini debiutai paskatino įtakingąjį žurnalą „Opera News“ pavadinti K. Opolais pagrindiniu šių dienų Puccini sopranu.

„Atiduodu viską ir net daugiau“, – sako žavi ir garsi dainininkė koncerto Vilniuje išvakarėse. – „Man svarbu žmonėms suteikti ypatingų įspūdžių, kad jie ilgai prisimintų koncertą. Mano šūkis – daryti daugiau, nei galiu. Neklausau didžiųjų dainininkų patarėjų, teigiančių: niekada neatiduok visko. Jei ir atrodau it ledo karalienė, iš tikrųjų labai myliu savo publiką ir visiškai atsiveriu scenoje.“

Kristīne Opolais sceninę karjerą prieš dešimtmetį pradėjo Rygoje. Šiandien 36-erių solistė dainuoja pagrindines soprano partijas daugelyje didžiausių pasaulio operos scenų. Jos tarptautinės karjeros krikštatėviu laikomas garsus dirigentas Danielis Barenboimas, pasiūlęs dainuoti Giacomo Puccini „Toską“ ir Sergejaus Prokofjevo „Lošėją“ (Dmitrijaus Černiakovo pastatyme) Berlyno valstybinėje operoje. Vėliau K. Opolais Miunchene parengė Antoníno Dvořáko operos „Undinė“ premjerą – neįprastas režisieriaus Martino Kušejaus pastatymas ypač išgarsino solistę. Reikšmingas buvo K. Opolais debiutas Madam Baterflai vaidmeniu Londono karališkojoje operoje.

Už Atlanto latvių primadona debiutavo 2013 m. Magdos vaidmeniu operoje „Kregždutė“, o po metų MET scenoje sudainavo Madam Baterflai garsiajame Anthony Minghellos pastatyme (tai Anglijos nacionalinės operos, LNOBT ir Niujorko „Metropolitan Opera“ koprodukcija). Po triuškinančio pasisekimo K. Opolais kitą dieną debiutavo dar vienu vaidmeniu – susirgus numatytai solistei „Bohemoje“ atliko Mimi partiją, spektaklis buvo tiesiogiai transliuojamas viso pasaulio kino teatruose.

Praeitą sezoną K. Opolais sublizgėjo naujame MET „Manon Lesko“ pastatyme. Šį sezoną ji toliau dainuos Manon – jos scenos partneris bus garsus tenoras Marcelo Álvarezas, taip pat K. Opolais įkūnys Mimi klasikinėje Franco Zeffirelli „Bohemos“ inscenizacijoje bei rengsis naujam „Undinės“ pastatymui (rež. Mary Zimmerman).

Tarp kitų solistės pasirodymų verta paminėti koncertinį „Aidos“ atlikimą šią vasarą Tanglvudo festivalyje (JAV) greta Violetos Urmanos Amneris, diriguojant Bostono simfoninio orkestro muzikos vadovui – K. Opolais sutuoktiniui – Andriui Nelsonui.

Vilniuje solistė dainuos griežiant LNOBT simfoniniam orkestrui, diriguojamam Niujorko „Metropolitan Opera“ dirigento Sesto Quatrini.

Kristīnes Opolais koncertas Vilniuje yra dalis jos Baltiškojo turo, organizuojamo Latvijoje veikiančio Andrejaus Žagaro kultūros paramos ir vystymo fondo. Koncerto LNOBT mecenatė yra Nerija Kasparienė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
DELFI
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją