Pasak paties kuratoriaus, klaidos vaidina svarbų vaidmenį tiek žmogaus asmeniniame, tiek menininko kūrybiniame, tiek valstybės ir visuomenės gyvenime. „...Daugelis atradimų buvo padaryta tarsi per klaidą.

Didžiausia sėkmė gali užgriūti kaip lavina...“, teigia K. Vasiliūnas. Parodoje dalyvaujantys menininkai ne tik bandė atsakyti į klausimą, kas jų požiūriu yra klaida, bet ir (kaip visuomet knygos mene) eksperimentavo su medžiagomis (naudojamas net metalas, medis, plastikas, akmuo), techniniais sprendimais (knygos siuvamos, deginamos, karpomos, pjaustomos, konstruojamos naudojant šiuolaikines technologijas), formomis.

Autorinė (dailininko, meninė) knyga pasižymi išskirtine laisve, knygą suvokiant ir kaip vartomą, iš popieriaus lapų surištą daiktą, ir kaip skulptūrinį objektą, net didelio mastelio instaliaciją, ant sienos kabinamą paveikslą... Interneto ir elektroninės knygos laikais žymių menininkų rankomis sukurta unikalioji (paprastai tai yra vienetiniai egzemlioriai) knyga turi daug gerbėjų tarp žiūrovų.

Tai daugiau žiūrėjimui ir mąstymui, o ne skaitymui skirti kūriniai, kita vertus, tęsiantys knyginės kultūros tradiciją, propoaguojantys patį knygos meną ir jos skaitymą. Kita vertus, savo inovatyviais sprendimais autorinės knygos neretai padiktuoja net masinėje leidyboje vartojamus sprendimus. Tad šis meno žanras yra gyvybingas ir aktualus net mūsų dienomis.

Knygos meno trienalė yra keliaujanti, prieš Vilnių pabuvojusi Leicigo knygų mugėje ir Verčelio (Italija) muziejuje Leone, vėliau ji kelsis į Hamburgo Museum der Arbeit, tai pat Nakodočesą (Nacodgoches) Jungtinėse Amerikos Valstijose.

„Titanike“ paroda veiks iki lapkričio 21 dienos.