„Vertindami Antonio Gades trupės atliekamą „Karmen“, kritikai svarstė, jog šis šokio spektaklis greičiausiai įtaigiau nei to paties pavadinimo opera perteikia prancūzo dramaturgo Prospero Merime novelės esmę, todėl tie, kuriems šis pavadinimas asocijuojasi tik su opera, dabar turės galimybę iš naujo pažvelgti ir įvertinti Karmen istoriją ir asmenybę“, – sako kino centro „Multikino“ rinkodaros vadovas Raimundas Bilinskas.

Pats Antonio Gades vienoje spaudos konferencijoje yra sakęs, jog Karmen istorija buvo neteisingai interpretuojama, o pati Karmen, kaip moteris, neteisingai vertinama: „Karmen nebuvo nei lengvabūdiška, nei vyrų širdžių ėdikė. Ji buvo tiesiog nuoširdi: kai mylėjo, taip ir sakė, kai liaudavosi mylėjus, taip pat to neslėpė. Kitais žodžiais tariant, ji buvo laisva moteris ir, aš manau, tai nedaro jos širdžių ėdike“.

Būtent tai paskatino A. Gades sukurti šokio spektaklį „Karmen“, kuris pirmą kartą buvo pristatytas 1983 metais Paryžiuje. Tada jis susilaukė didelės sėkmės ir palankaus kritikų įvertinimo bei įrodė Antonio Gades buvus ne tik vienu žinomiausių šokėjų pasaulyje, bet ir vienų talentingiausių choreografų.

Jam mirus, įsteigta Antonio Gades trupė, kurios pagrindinis tikslas – puoselėti jo palikimą bei populiarinti ispaniškus šokius visame pasaulyje. Šiuo tikslu trupė jau pastatė ir nuolat gastroliuoja su trimis Antonio Gades sukurtais, didžiausios šlovės jam atnešusiais spektakliais: „Karmen“, „Kruvinos vestuvės“ ir „Fuenteovejuna“, o šiais metais planuoja atgaivinti ir dar vieną, pripažinimą Gades atnešusį šokio spektaklį „Fuego“.

„Multikino“ Vilniuje jau rodė Antonio Gades trupės pastatytas „Kruvinas vestuves“ ir „Fuenteovejuna“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją