Teatro savaitės metu, kovo 26 – balandžio 1 d., išskirtinėmis sąlygomis (2 bilietai už 1 kainą) buvo galima įsigyti bilietus į daugiau nei 50 šį pavasarį Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Marijampolėje rodomų spektaklių.

„Šiemet beveik dvigubai išsiplėtė akcijoje dalyvavusių spektaklių skaičius, todėl tikėjomės, jog pagerinsime praėjusių metų pardavimų rezultatus. Visgi, toks didelis parduotų bilietų kiekis nustebino net mus pačius ir dar kartą patvirtino tendenciją, jog žmonės ieško kokybiškų renginių, noriai lankosi teatre. Galiu drąsiai sakyti, jog mūsų iniciatyvos tikslas – atkreipti visuomenės dėmesį į teatrus ir sudaryti palankias sąlygas juose apsilankyti – šiemet buvo pasiektas“, – pranešime spaudai džiaugiasi „Teatrai.lt“ projekto vadovas Juras Vėželis.

Ypatingo žiūrovų dėmesio sulaukė prie akcijos prisijungę „Idioteatro“ spektakliai „Menas“, „Ša, kalba mamos“, „Intymi vyrų trupė „Erelis“, „Karo dievas“. Į šiuos spektaklius per savaitę buvo nupirkti 1136 bilietai, o tai yra beveik tiek bilietų, kiek praėjusiais metais buvo nupirkta bendrai į visus iniciatyvoje dalyvavusius spektaklius.

„Per akciją „Kviečiu tave į teatrą“ pardavėme trečdalį visų bilietų, kurie yra pardavime į akcijoje dalyvavusius spektaklius. Manau, kad tai labai geras rezultatas, parodantis, jog žmonės nori žiūrėti spektaklius, tačiau dalis visuomenės to negali padaryti, nes neįperka bilietų. Tuo tarpu mes, teatrai, taip pat negalime nuleisti kainų, nes mūsų kaštai yra dideli. Taip neretai prasilenkiame su savo žiūrovais. Manau, kad vienas iš šios Teatro savaitės tikslų ir yra padėti susitikti teatrui ir žiūrovui“, – sako „Idioteatro“ vadovas Donatas Tarasevičius.

Tarp populiariausių ir teatro „Laimingi žmonės“ spektakliai, į kuriuos žiūrovai įsigijo 762 bilietus, bei „Keistuolių teatro“ spektakliai, kuriuos pamatys 718 „Teatrai.lt“ iniciatyva pasinaudojusių žiūrovų. Teatro savaitės iniciatyvoje „Kviečiu tave į teatrą“ taip pat dalyvavo „Cezario grupė“, „Oskaro Koršunovo teatras“, „Stalo teatras“, „Degam“, „Menų spaustuvė“, „Užupio teatras“, „Kauno mažasis teatras“, „Teatro klubas“, „Žvejų rūmai“, „Utopia teatras“.

Bilietus į prie iniciatyvos prisijungusius spektaklius platinusios bendrovės „Tiketa“ duomenimis, Teatro savaitės metu bilietų pardavimai į spektaklius padidėjo 133 proc. „Tokios ar panašios iniciatyvos yra naudingos ne tik žiūrovams, bet ir renginių organizatoriams – šiuo atveju teatrams. Tai būdas ne tik paskatinti bilietų pardavimus į savo spektaklius, bet ir atkreipti visuomenės dėmesį, pritraukti pas save naujus žiūrovus, kurie, tikėtina, vėliau žinią apie konkretų teatrą ar spektaklį skleis savo draugų, kolegų, pažįstamų ratui“, – teigia bilietų platinimo bendrovės „Tiketa“ vadovas Andrius Žiauberis.