Taip “bohemiečiai” kvies publiką į “Onegino” spektaklius, kurie sugrįžta į Kongresų rūmus rugsėjo 14-18 dienomis.

„Mes norime savo menu pasiekti kuo platesnę visuomenės dalį, išbandyti pačius naujausius ir įdomiausius informacijos sklaidos būdus – būti naujovių priešakyje, - sakė „Onegino“ režisierė Dalia Ibelhauptaitė. – Turime idėjų daugiau, negu galime įgyvendinti“.

Netradicinės „Onegino“ reklaminės kampanijos koordinatorius komunikacijų agentūros „Terrier“ atstovas Mantas Vaitiekūnas pripažino, kad „Onegino“ reklamai pritaikyti kūrybiniai sprendimai Lietuvoje ir ypač meno srityje yra naujiena.

„Reklamuodami bankus ar draudimo paslaugas neturėtume tiek daug kūrybinės laisvės, - mano Mantas. – „Oneginas“ mums leidžia išbandyti žaismingas netradicines informacijos pateikimo formas nesukeliant žmonių priešiškumo“.

„Vieni žmonės yra linkę sužinoti naujienas iš laikraščių, kiti – iš interneto, o mes bandome juos sudominti netikėtai – gatvėje, internete ar telefonu staiga išgirdus ariją, - aiškino M.Vaitiekūnas. – Kitas žingsnis – sudaryti žmonėms galimybę tuojau pat rezervuoti bilietą į renginį“.

Pasak Manto, viena didžiausių „Onegino“ reklaminės kampanijos naujienų – vadinamųjų „QR kodų“ panaudojimas. Tai grafinį paveiksliuką primenantys dvimačiai skaitmeniniai kodai su paslėpta informacija, kuriuos bus galima išvysti ant skambančių reklaminių kolonų. Nufotografavus tokį kodą išmaniuoju telefonu, vartotojas į telefoną gauna papildomą įvairiausio formato informaciją apie reklamuojamą produktą. Tiesa, prieš tai dar reikia atsisiųsti kodų skaitytuvą.

„Kol kas nedaug žmonių Lietuvoje moka naudotis QR kodais, kurie yra nepaprastai populiarūs technologiškai labiau išsivysčiusiuose kraštuose, - pripažino M.Vaitiekūnas. – Tačiau jų vartotojų ratas greitai plėsis, nes tai – labai patraukli ir perspektyvi informacijos sklaidos forma“.
Mantas pabrėžė, kad „Onegino“ reklama orientuojama į tikslinę potencialių klausytojų auditoriją. „Mums labai svarbu nesukelti žmonių priešiškumo, vengti bet kokio brukimo, - teigė M.Vaitiekūnas. - Norime, kad reklama praskaidrintų jų dieną“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją