Graysonas Masefieldas pradėjo tyrinėti akordeoną dar labai ankstyvoje vaikystėje – faktiškai, nuo tada, kai jau sugebėjo pajudinti šį nemenko svorio instrumentą. Kadangi abu tėvai – profesionalūs akordeonininkai, berniukui atrodė natūralu išmokti tampyti dumples ir spaudyti mygtukus taip, kad tai neerzintų namiškių. Dabar atlikėjas yra keturiolikos įvairiausių konkursų bei talentų varžytuvių laureatas, kurio šlovė sklinda toli už gimtojo Oklendo ribų ir kurį recenzentai vadina vienu iš akordeono lyderių pasaulyje. Išgirdusiems jo grojimą nekyla abejonių, kad Maselfieldas vertas tokio titulo.

Jo pirštai viršija visus leistinus greičius, tikslumas verčia kilstelėti antakius griežčiausius kritikus, atmintis bei instrumento valdymo lengvumas pranoksta įsivaizdavimą apie tobulybę. Ir, nors klausytojus savaime užburia vien jau fizinis muzikanto vikrumas, neapsakoma technikos laisvė, tai dar ne viskas. G. Maselfieldas pakeri tarptautinių konkursų teisėjus bei akordeono muzikos žinovus ne bėglumu ar svaiginančiais tempais, o muzikalumu, interpretacijų darna, labai geru laiko, formos pojūčiu, skoningu dinamikos reljefu, natūraliu frazavimu.

Nors jam vos dvidešimt treji, vaikinas yra tikras akordeono asas, kurio pirštuose slypi Mozarto pasažų vėriniai ir daugiasluoksniai įmantrių fugų ažūrai, žaismingos miuzetės pagražinimai ir pašėlęs Piazollos tango pulsas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją