Tuo tarpu miestas visuomet buvo laikomas prekybos ir tarpkultūrinių mainų centru, su kuriuo iš kaimo kilę lietuviai turėjo kontraversišką ryšį. Abu menininkai reprezentuoja du skirtingus polius – kaimo ir miesto kultūrą bei pateikia savas šių kultūrų interpretacijas.

Vidas Biveinis yra kilęs iš Aukštaitijos, ežerų krašto, tad neatsitiktinai vanduo jo darbuose vaidina svarbų vaidmenį. Jo fotografijų cikle “Baimės” (2006) vanduo tampa emocijų ir pasąmoninių impulsų substancija, vandenyje dyla kontūrai, išsikraipo kūnai ir lėtėja laikas. Tuo tarpu kitos jo fotografijų serijos “Šeštoji diena” (2005) ir “Septintoji diena” (2006) rodo kaimą kaip laisvės ir būties džiaugsmo erdvę, kurioje kultūros atsisakoma vardan fizinių potyrių.

Ugnius Gelguda yra vilnietis. Savo cikle “Gravitacija” (2007) fotografas lyg tirdamas miesto pasąmonę pasiduoda karštų naktinių klubų chaosui. Gelgudos kamera fiksuoja veidus – žaibiškai apšviečiamus tamsoje, kurdamas sustabdytas ir užšaldytas emocines skulptūras. Emocijos čia itin intensyvios, bet betikslės, be priežasties, vedančios į neapibrėžtą teritoriją.

Reprezentuodami priešingas kultūrines tapatybes, abu fotografai siekia objektyvumo ir laisvės bet kurioje aplinkoje. Jų rankose fotografija padeda įsivaizduoti fizinį ir mentalinį skrydį kaip du būdus įveikti trauką.

Parodos atidarymas pirmadienį, lapkričio 16 d., nuo 18:30 iki 20:30 (įėjimas laisvas).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją