“Šis spektaklis išgyveno labai spalvingus periodus, mes daug gastroliavome po pasaulį, keitėsi artistai. Įvesdama naują artistą, sukurdavau jo liniją artimą jo esamam gyvenimui ar praeičiai, nes kuo labiau artistui suprantama, apie ką jis šoka, tuo lengviau ir įdomiau jam perteikti tikras, asmeniškas emocijas. Artistai šokdavo taip, kad šiurpas bėgdavo. Tokio paveikumo, pavyzdžiui, buvo Dariaus Gumausko ir Živilės Baikštytės duetas. Beje, šiandien niekas negali sušokti taip, kaip jie šoko, nes tai nepakartojama”, – prisiminimais dalijasi choreografė Anželika Cholina.

Apie asmeninę patirtį nelinkusi pasakoti Ž. Baikštytė neatskleidžia, kas tikra iš tuometinio jos gyvenimo buvo perkelta į sceną : “Tegul tai lieka paslaptimi. Kai buvo statomas spektaklis, visi labai susidraugavom, laikėmės lyg kokia sekta ir labai daug ko išmokome vieni iš kitų.”

Apie įsimintiną duetą su aktoriumi D. Gumausku balerina pasakoja: “Choreografė labai taikliai pajuto, kokį duetą reikia sukurti, o mes sugebėjom jį įtaigiai atlikti, tuo jis ir ypatingas”.

Pernai parodytas jau 100-asis “Tango in fa” spektaklis. Tokį populiarumą lemia ne tik spektaklio energija bei jausmų atvirumas, bet ir tai, kad Anželikos Cholinos tango nėra argentinietiško tango atkartojimas. Tai labiau tango baletas, pasižymintis choreografės sukurtais netipiškais, transformuotais judesiais. Muzikinį spektaklio pagrindą sudaro garsaus smuikininko Gidono Kremerio interpretuoti Astoro Piazzollos kūriniai, kuriuos atliko "Kremerata Baltica". Estetinį spektaklio vaizdą sukuria prabangios dizainerio Juozo Statkevičiaus kurtos suknelės bei elegantiškos eilutės.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją