"Jo programa nebespringsta nuo įvairaus lygio performansų, spektaklių, projektų ir edukacinių renginių srauto: dalyvių atranka tapo griežtesnė, pasirodymų tvarkaraštis - labiau suderintas", -rašoma dienraštyje.

Vienu iš festivalio brandos požymiu nurodoma tai, kad šiais metais jo programoje pirmą kartą pristatytas "šokis, nesigėdijantis paprastų gyvenimiškų džiaugsmų ir atradęs jiems adekvačią šokio kalbą".

Kita vertus, "Komersant" nurodo, kad Afrikos šiuolaikinio šokio pradininkės Germaine Acogny (Žermenos Akonji), pasirodymas Vilniaus scenoje nebuvo sėkmingas, nes, kaip pasirodė dienraščiui, šamano energetiką turinčios moters ir jos egzotiška jėga galėjo sukrėsti jautresnį žiūrovą, bet "buržuazinio Vilniaus centre buvo tiesiog gaila prakaitu permirkusios pagyvenusios moters, sunkiai užsidirbančios pragyvenimui tuo, kad bando sušiuolaikinti protėvių kultūrą".

Praėjusią savaitę Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje vykęs reikšmingiausias Baltijos šalių šiuolaikinio šokio festivalis pristatė 20 šokio trupių ir projektų iš 13 valstybių - Suomijos, Danijos, Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Senegalo, Kanados, Lenkijos, Rusijos, Baltarusijos, Estijos, Latvijos ir Lietuvos.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją