Vienas iš parodos kūrinių - prancūzų menininko Mark Geffriaud koliažas, kuriame matyti rašytojo Vitoldo Gombrovičiaus ir jo šuns portretai. Pasak kūrinio autoriaus, labiausiai jį domina paraštės, šalutinės detalės, kurios visuomet nejučia daro įtaką rašomiems tekstams. Panašiai mano ir kiti parodos menininkai, projekto "The Infinite Library" iniciatoriai (Haris Epaminonda bei Daniel Gustav Cramer), kurie sudarinėja knygų archyvą naudodami jau egzistuojančių leidinių fragmentus.

Šie fragmentai, ištraukti iš įprastų kontekstų, atgauna savo pirminę paslaptį, rašoma galerijos pranešime spaudai.

Lietuvių menininkės Lauros Kaminskaitės koliažų knygoje vaizdai ir daiktai yra sujungiami specialiu "kosminiu dažniu", kuris yra lyg abstraktus hieroglifas, padedantis susiorientuoti verčiant knygos puslapius. O Mariana Castillo Deball video darbe "Nobody was tomorrow" pasakojama neįprasta, bet tikra istorija apie aparatą, naudotą Nacionalinėje Belgrado bibliotekoje dirbtinai sendinti knygas bei fikuso medį, keliaujantį laiku.

Amerikiečių menininko Jason Dodge darbas buvo paslapčia atneštas į galeriją prieš pat parodą, tačiau galerijos darbuotojai iki šiol nežino nei koks tai kūrinys, nei kur jo ieškoti.

Parodoje dalyvaujantys menininkai: Mariana Castillo Deball (Meksika), Jason Dodge (JAV), FormContent (D. Britanija), Ryan Gander (D. Britanija), Mark Geffriaud (Prancūzija), Laura Kaminskaitė (Lietuva), Irene Kopelman (Argentina), The Infinite Library (Kipras, Vokietija).

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją