Priešinga nei vieni paskutiniųjų D. Ibelhauptaitės pastatymų - „Užburtoji fleita“ ir „Pajacai“, scenoje vyravo minimalizmas, taip apnuogindamas dviejų žmonių jausmus. Operos scenografiją kūrė britų dailininkas Jonas Morrellas, su „bohemiečiais“ šį sezoną dirba ir šviesų dailininkas iš Londono Peteris Mumfordas, neseniai grįžęs iš naujų pastatymų Niujorko „Metropoliteno“ operoje ir Brodvėjuje.
Lengva buvo atpažinti autorių, kuris papuošė solistus prabangiais XIX a. pab. kostiumais. Dizainerio Juozas Statkevičiaus kurti drabužiai pabrėžė vyro ir moters eleganciją.
Kameriniame „Verterio“ pastatyme iš viso dalyvauja septyni solistai. Ne mažiau ovacijų nei pagrindiniai veikėjai susilaukė Lietuvos sopranas Lauryna Bendžiūnaitė, šiuo metu studijuojanti Londono karališkojoje akademijoje.
Taip pat - ne viename „bohemiočių“ pastatyme vaidmenis kūrę jaunieji operos solistai Laimonas Pautienius, Kęstutis Alčauskis bei Tadas Girininkas. Į „bohemiočių“ gretas šįkart įsiliejo ir vienas žymiausių Lietuvos bosų Vladimiras Prudnikovas. Prancūzų kompozitoriaus J.Massenet vienas populiariausių kūrinių opera „Verteris“ parašyta pagal pirmąjį W.Goethe’s romaną „Jaunojo Verterio kančios“.
„Verteris“ – antrasis šių metų sezono „bohemiočių“ pastatymas. Lapkritį sezoną pradėję atnaujinta Ruggiero Leoncavallo opera „Pajacai“, vasarį jie pristatys Stepheno Sondheimo muzikinį trilerį „Svynis Todas: Demonas kirpėjas“.