Anot M. Žvirblytės, pasitelkdami tapybą kaip priemonę menininkai daug drąsiau už savo bendraamžius naikina lyčių tapatybės ribas bei kritikuoja tradicinį vyro ir moters kūno suvokimą.
A. Danusevičius savo kūryboje tyrinėja identiteto problematiką, vyro kūno reprezentacijos santykį su jį supančiu pasauliu. A. Melnikova tapyboje eksploatuoja seksualines strategijas: bučiavimą, laižymą, lietimą, trynimą ir pan.
Pasak M. Žvirblytės, parodos pavadinimas pasirinktas neatsitiktinai. Karminas – tai dažo pavadinimas, kuris pasitarnauja kaip metafora, jungianti abiejų menininkų kūrybines pozicijas.
„Iš karmino išgaunamos purpurinės, rožinės ir kitos panašios spalvos, kurios pirmiausia asocijuojasi su aistra, meile ir erotika. Alina ir Adomas žaidžia karmino spalvos kodu, išnaudoja fiziologinį ir psichologinį spalvos poveikį ir suteikia jai naujus prasmės niuansus“, - teigia parodos kuratorė.
A. Melnikova (g. 1983) kūryboje neapsiriboja viena raiškos priemone. Ji tapo paveikslus, kuria performansus, videofilmus, piešinius. Ryškiausias jos debiutas įvyko 2007 metais, kuomet performanso „Atpažinimas. Nebučiuok manęs, aš tą galiu padaryti pati“ metu, anapus žiūrovus ir ją skiriančio veidrodinio stiklo, apsinuoginusi A. Melnikova bučiavo, laižė, lietė savo atvaizdą, palikdama ant stiklo lūpų dažų pėdsakus. „Karminas“ - tai jau 11-oji paroda, kurioje autorė eksponuoja savo kūrinius.
A. Danusevičius (g. 1984) studijuoja Vilniaus dailės akademijoje. Vaizdus savo paveikslams jis renkasi iš įvairių antrinės kilmės šaltinių – reklamų, televizijos, interneto puslapių (neretai tai pornografinės internetinės svetainės). Iki šiol yra dalyvavęs šešiose parodose.