Su šūkiu „Passion For Excellence“ pristatę naująjį alaus butelį, „Carlsberg“ atstovai kreipėsi į šešis objektų fotografijos darbais garsėjančius Baltijos šalių fotomeninkus, kviesdami sukurti originalius, išsiskiriančius kūrinius nestandartinei parodai.

Parodos lankytojų akių džiaugsmui pateikiami unikalūs Estijos fotografų Andrus Kannel ir Herkki-Erich Merila, Latvijos foto menininkų Alnis Stakle ir Valts Kleins bei lietuvių Gintauto Trimako ir Tito Silovo foto meno kūriniai.

Viso parodoje „Carlsberg Art Photo Project“ – 37-ios įvairių dydžių ir formatų fotografijos, vaizduojančios kaip iš parduotuvių lentynų kasdien graibstomi įprasti kasdieniai daiktai gali tapti įspūdingais meno kūriniais.

“Projekto dalyviais pasirinkome bene iškiliausius savo srities specialistus. Beveik visi dalyvavę fotomenininkai įvertinti savo tėvynėje ir pripažįstami tarptautinėje arenoje, kupini kūrybinių idėjų ir labai aktyvūs.

Buvome ramūs dėl didelės patirties turinčių profesionalų, o dėl jaunesniųjų menininkų kiek rizikavome. Tačiau visi lūkesčiai pasiteisino – idėja įgyvendinta puikiai, turime labai įdomų rezultatą“, - teigė vienas projekto organizatorių, Vilniaus dailės akademijos fotomeno katedros vedėjas Alvydas Lukys.

Menininkai mielai susidorojo su šia užduotimi: vadovaudamiesi „Carlsberg“ devizu „nėra, ko slėpti“, pabandė atskleisti pačius netikėčiausius butelio veidus.

Latvių fotomenininko Alnis Stakle požiūriu, butelis – puiki priemonė sprogstamiesiems užtaisams gaminti, o jo tautietis Valts Kleins sukūrė visą butelių-asmenybių seriją: jo buteliai kalba telefonu, prisirakina antrankiais ir kitaip „gyvena“.

Estijos fotografo Andrus Kannel cikle „Rise I-VI“ atsispindi visas šūsnis meninių koncepcijų – autorius perteikia grynumą, stiklo šaltį, vėsą, spalvą, skaidrumą, žaidžia ledo ir vandens stilistika, išradingai eksperimentuodamas su skirtingomis vandens spalvomis, savybėmis ir formomis: tyrumu, gaiva, vėsa, skaidrumu, ledu. Herkki-Erich Merila į „Carlsberg“ pažvelgė visiškai netikėtais rakursais - per butelio kaklelio viršų, jo formą ir plastiškumą suliedamas su moters kūno linijomis.

Lietuvos meninės fotografijos meistras Gintautas Trimakas žengė už įprastinės fotografijos ribų ir parodai pateikė solidų, juodai baltą „Carlsberg“ monumentalumą, šalia objekto konceptualiai išskirdamas ir spalvą - žalią apskritimą.

“Tai sena ir patikima, todėl naudojau ne tik tradicines spalvas, įkomponuodamas į jas „Carlsberg“ žalią, bet ir nusistovėjusias formas, paprastumą. Manau, kad tradicijos sėkmė ir ženklų kalba – dalis „Carlsberg“ ir manęs paties”, - įsitikinęs menininkas.

Titas Silovas savo kinematografine kalba persmelkto ciklo „Hide Carlscape“ darbuose perteikė paslapties ir laukimo nuotaikas.

Netikėtas menininkų interpretacijas ir kūrybines vizijas ŠMC lankytojai gali išvysti gegužės 15-20 dienomis. Parodos organizatoriai garantuoja – bus žalia ir kiekvienas galės atrasti sau artimiausią butelio variantą. Paklausite: “Ko galima tikėtis iš alaus butelio?”. Patikėkite, net neįsivaizduojate, kiek daug.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją