Dviejų veiksmų trilogija „Kelias į Damaską“ – viena sudėtingiausių pjesių, kurioje A. Strindbergas permąsto vidutinio amžiaus vyro gyvenimą. Pasak režisieriaus, rašytojas atskleidžia temas, apie kurias nenorime kalbėti.

Tai antrasis O. Koršunovo pastatymas Klaipėdos dramos teatre. Prieš trejus metus su klaipėdiečiais jis režisavo Marijuso von Mayenburgo „Šaltą vaiką“.

„Absoliučiai jais pasitikiu ir tokią sudėtingą medžiagą rizikavau daryti tik su jais. Ir nemanau, kad Vilniuj galėčiau surinkti tokį kolektyvą“, – teigė režisierius.

Pagrindinio vaidmens atlikėjo Vytauto Anužio teigimu, vaidinti A. Strindbergą sudėtinga, tačiau kiekvieno aktoriaus svajonė suvaidinti tokį žmogišką personažą.

„Žmogaus kelius kančioje, nebijojimą išgyventi tą skausmą ir supratimą, kad tik per savo kaltės suvokimą, nuodėmės išpirkimą iki galo, be kompromisų, be kokeketavimo gali ateiti kažkoks žmogaus sielos nuskaidrėjimas“, – sakė aktorius.

„Kelyje į Damaską“ vaidmenis kūrė Eglė Barauskaitė, Vytautas Paukštė, Regina Šaltenytė, Nelė Savičenko, Darius Meškauskas bei kiti Klaipėdos dramos teatro aktoriai, kuriems, kol vyks teatro rekonstrukcija teks kraustytis kitur.

Nuo vasario 1 d., Klaipėdos dramos teatras uždarytas rekonstruoti, nes dėl smengančių priestato pamatų, skylančių sienų, ekspertai po Naujųjų pastatą paskelbė esant avarinės būklės. Dėl to ir baigtą repetuoti premjerą pirmieji pamatys Vilniaus žiūrovai.