Papildyta apie 9 val.

Pranešime vairuotojams, vykstantiems į Kauną nuo Lapių gyvenvietės pusės, rekomenduojama rinktis kelią pro Domeikavą bei Vytėnus/Sargėnus – Šilainių ir PLC „Mega“ link.

Atitinkamai ir važiuojant Lapių kryptimi, siūloma vykti Vandžiogalos plentu, pro Domeikavą.

„Būdami kitapus Neries, kauniečiai gali važiuoti ir Jonavos gatve, o jos pabaigoje ties Kleboniškio mišku kilti ant tilto.

Eismas tiltu abiem kryptimis nesikeičia. Atvykstantieji A1 magistrale nuo Kleboniškio pusės, kitapus tilto per Nerį galės nekliudomai nusileisti prietilčiu į Panerių gatvę ir sukti kairėn, Lapių link“, – skelbia savivaldybė.

Konstrukcija netikėtai nukrito

Kaip pasakojo įvykį matęs kaunietis, po tiltu važiavo automobiliai, o tuo tarpu kranas galimai kėlė tilto konstrukciją, kai ši netikėtai nukrito.

„Kai virto, kilo dulkių debesis, laimingo atsitiktinumo dėka nežuvo žmonės, atsitiktinai važiavę tuo metu ir matę tą kraupų vaizdą“, – pasakojo skaitytojai tiesiai iš įvykio vietos.

Apie įvykį informuoti ir Kauno policijos pareigūnai, kurie vyksta į įvykio vietą. Anot liudininkų, šiuo metu vieta užtverta ir eismas po tiltu negalimas. Daugiau apie tai, kas vyksta Kaune, galite sužinoti čia.

Anot Kauno apskrities policijos, po 22 val. gautas pranešimas, kad Panerių g. nukrito remontuojamo tilto dalis. Eismas stabdomas.

Pirminiais duomenimis, nukentėjusių žmonių nėra.

Kauno priešgaisrinės gelbėjimo valdybos budintis pareigūnas taip pat informavo, jog vyksta į įvykio vietą, o ją pasiekę kolegos jau užtvėrė eismą ir aptveria įvykio vietą, vėliau darbus perims policijos pareigūnai ir prie tilto rekonstrukcijos dirbantys darbuotojai.

Į įvykio vietą atvyko ir A. Meškinio tilto darbų vadovas Giedrius Masauskas, kuris paaiškino griūties priežastį ir tolimesnius veiksmus.

„Tiltas buvo griautas pagal nurodytą darbų technologiją, ardyta ketvirta Kleboniškio tilto dalis ir atjungus konstrukciją nuo kraštinio pamato lūžo tilto kolonos ir tilto perdanga vienoje pusėje atsirėmė į Panerių gatvę. Įvykio metu asmenys ir turtas nenukentėjo, o dėl įvykio bus reikalinga specialisto išvada su nurodymu ar galima tiltą toliau ardyti. Po gautos išvados, leidžiant vykdyti darbus, tilto ardymas gali užtrukti iki 7 dienų. Per šį laikotarpį bus uždarytas eismas Panerių gatve, o autostrada A1 nebus uždarytas“, – situaciją paaiškino G. Masauskas.

Kauno apskrities vyriausiojo komisariato budinti pareigūnė informavo, jog įvykio vietoje dirba 4 policijos ir Viešojo saugumo tarnybos ekipažai, jie uždarė eismą Panerių gatve. Kadangi nakties metu Lietuvos automobilių kelių direkcija nedirba, į įvykio vietą iškviesti UAB „Kauno švara“ darbuotojai, kurie parūpins laikinus įspėjamuosius ženklus, o ryte bus atvežtos kitos užtvaros. Iki ryto įvykio vietoje budės policijos pareigūnai, kurie reguliuos eismą.

Grandiozinis projektas neapsieina be nelaimių

A. Meškinio tiltas pastatytas 1964 m., juo automobiliai anksčiau judėjo Klaipėdos kryptimi, dabar pradėti jo demontavimo darbai, kuriuos buvo planuota užbaigti iki šių metų balandžio 30 dienos. Vietoje dviejų juostų čia numatyta įrengti keturias, skirtas tik tranzitiniam eismui. Šalimais rekonstrukcijos pradžios laukia ir pietinis tiltas, kuriuo automobiliai šiuo metu juda Vilniaus kryptimi.

Įgyvendinus visą Islandijos plento projektą, tranzitinio ir vietinio eismo srautai bus atskirti: keturias vidurines juostas numatoma skirti tranzitiniam eismui, o keturias kraštines naudoti kaip jungiamuosius kelius vietiniam Kauno eismui.