Susivieniję Slengių, Radailių, Gindulių ir kitų aplinkinių gyvenviečių bendruomenės vienu po kito dalijasi raštais, kuriais vis prašė perėjų, saugumo kalnelių, atitvarų – visko, kad gali užtikrinti maksimalų saugumą. Klaipėdos rajono meras Bronius Makauskas neslepia, kad kol kelias priklauso Automobilių kelių direkcijai, tol savivaldybė tegali būti tarpininku ir perduoti žmonių prašymus. Tačiau žmonės nelepia pykčio ir nusivylimo, kad visi prašymai atmetami, o iš Vilniaus realios problemos neįžvelgiama, tad tikisi, kad didelis būrys žmonių pagaliau privers atkreipti dėmesį į pavojų keliuose.

„Mes tikimės, kad patrauks tai dėmesį, norime, kad atsižvelgtų į mūsų problemas. Kito kelio nebėra – visi kreipimosi būdai išbandyti ir raštais, ir žodiniai, ir posėdžiais ,ir susitikimais, seniūnaičių sueigų metu. O dar įvyko pas mus tragiški įvykiai, ir ne vienas. Manau, pokyčiai pagaliau turėtų atsirasti. Bėda ta, kad mes nebuvo prioritetinėje eilėje, dėl to ir nesulaukiame tinkamo požiūrio“, – neslepia viena neabejinga Slengių bendruomenės gyventoja Irma.

Tiek gyventojai, tiek rajono meras sako matantys pagrindinę problemą tame, kad gyvenvietės sparčiai vystosi, auga, o štai keliai ir jų gerinimas yra toli gražu ne pirmumo klausimas. Net ir ruošiant detaliuosius planus, ne pirmoje vietoje numatoma važiuojamoji kelio dalis, o šaligatviai, dviračių takai kone paskutinėje vietoje. Be to, kelias nepriklauso rajonui, tad problema tampa dar mažiau girdima ir matoma.

Šalia esančio Gindulių kaimo gyventojai sako, kad nepraranda vilties būti pagaliau išgirsti, mat net kelios gyvenvietės yra sujungtos tragedija pažymėtu keliu.

„Čia galbūt tas paskutinis taškas, kad pagaliau pajudėtų į priekį tie ledai. Kol kas girdime tik pažadus, jokių realių veiksmų nėra. Mes, kaip tėvai, turime didžiausią atsakomybę mokyti vaikus, kaip atsargiai elgtis kelyje, tačiau pagal dabartinę infrastruktūrą mes net neturime galimybės suteikti vaikams to saugumo kelyje. Neturime elementarių perėjų ar net šalikelių, kur vaikas galėtų saugiai nueiti iki stotelės“, – sako Ginduliuose gyvenanti Alvydė.

Šalia, Trušeliuose, gyvenantys žmonės sako, kad šaligatviai lygiai nematomi ir iš Vilniaus, ir iš vietos valdžios kabinetų.

„Atstovauju 94 namų bendriją ir susirašinėju pats asmeniškai jau nuo 2019 metų pradžios, dar nebūdamas pirmininku. Atsirašinėja oriniais pažadais. Pažiūrėkite, kokia mūsų Danės gatvė, – rodo akmenuoto be jokių šaligatvių žvyrkelio nuotrauką Trušelių seniūnas Andrejus Byčkovas. – Mūsų vaikai tokiu keliu kasdien turi eiti į mokyklą. Visa tik pažadai – rytoj, poryt, neva 2017 metais pradėtas projektas. Visuose raštuose rašo, kad mūsų kelias prioritetinis, bet nieko nedaro. Gavome dar atsakymą, kad tik 2021 metų pabaigoje pradės žemės paėmimą visuomenės poreikiams, ko iš tiesų atlikti nė nereikia, mes, kaip bendrija, atidavėme savo žemę visuomenės poreikiams. Niekas nedaroma. Turiu krūvą raštų ir vis tas pats per tą patį“.

Pykčio ir nusivylimo neslepiantys žmonės pagerbė žuvusį berniuką tylos minute. Eisena buvo organizuota vieninteliu šaligatviu, į kurį eiti per perėjas įmanoma tik nuo parduotuvės ir mokyklos. Kitose vietose net keliose gyvenvietėse perėjų nėra.

Žmonės neslepia susirūpinimo, kad situacija tik blogės, mat gyventojai ir toliau sparčiai keliasi į apylinkes, o netrukus šalia pagrindinio kelio bus atverta ir bažnyčia.