Anglijos lietuvių grupėje internete paplito įrašas, kuriame dėl lėktuvu skridusios mamos sunerimusi lietuvė ieškojo žmonių, kurie galėtų suteikti daugiau informacijos, kadangi mama nekalba angliškai ir nesuprastų, kas skelbiama keleiviams.

„Sveiki, gal kas žino, kas vyksta su lėktuvu, kuris skrido iš Palangos į Lutoną? Mama skambina, sako, kad lėktuvas nusileido Vokietijoje. Ačiū, labai pergyvenu“, - rašė mergina.

Netrukus pasipylė raminančios žinutės iš kitų lietuvių, kurie buvo tame pačiame lėktuve ir suteikė daugiau informacijos. Paaiškėjo, kad lėktuvas turėjo leistis kitoje šalyje dėl neadekvačiai besielgiančio keleivio, bet neatskleista, ar jis lietuvis.

„Esu šiame lėktuve. Lėktuvas turėjo priverstinai nusileisti dėl agresyviai besielgiančio keleivio. Esam Olandijoje. Nežinom dar nieko, laukiam žinių. Keleivis išvestas, lauksim žinių, kada pakilsim“, - rašė viena keleivių.

„Wizz Air“ savo informaciniais kanalais apie incidentą nieko nepranešė.

Papildyta 15.30 val. Ketvirtadienio popietę „Wizz Air“ pakomentavo šį įvykį: „Sausio 23 dieną „Wizz Air“ skrydžio iš Palangos į Londoną metu (skrydžio numeris W9 8101) vienas iš keleivių nepakluso taisyklėms bei elgėsi agresyviai. Mūsų orlaivio įgula šioje situacijoje elgėsi taip, kaip yra apmokyta. Skrydžio kapitonas priėmė sprendimą nukreipti skrydį į Eindhoveno oro uostą ir iškviesti policiją. Orlaiviui nusileidus, keleivis buvo perduotas atitinkamoms institucijoms. Netrukus po nepaklusnaus keleivio išlaipinimo, lėktuvas pakilo iš Eindhoveno oro uosto ir saugiai pasiekė Londono Lutono oro uostą. Saugumas yra mūsų pagrindinis prioritetas ir bet koks agresyvus elgesys personalo ir keleivių atžvilgiu yra ir toliau bus visiškai netoleruojamas“.