Vaikas bandė užkurti kieto kuro katilą, bet dėl gedimo šildymo sistemos išsiplėtimo bakelyje užkaito vanduo. Išsigandęs kylančių garų ir besitaškančio karšto vandens, berniukas bandė nesėkmingai kviestis kaimynus, skambinti tėvams – tuščia telefono sąskaita neleido su jais susisiekti. Laimei, vaikas žinojo bendrąjį pagalbos telefono numerį 112, į kurį galima skambinti ir neturint sąskaitoje pinigų, ir be SIM kortelės.

Atsiliepusiai BPC operatorei jis pasakė ne tik tikslų savo namų adresą (rajoną, seniūniją, kaimą, gatvę, namo numerį), bet ir abiejų tėvų mobiliųjų telefonų numerius. Į įvykio vietą išsiuntusi priešgaisrines gelbėjimo pajėgas, operatorė galėjo susisiekti su darbe buvusiais vaiko tėvais ir informuoti juos apie incidentą namuose.

Toliau bendraudama su berniuku ji davė jam nurodymus, ką daryti, o vaikas juos tiksliai vykdė. Atvykusi priešgaisrinė gelbėjimo komanda nustatė gedimo priežastis ir budėjo, kol užkaitęs katilas atvėso ir nebekėlė namo gyventojams jokio pavojaus, praneša BPC.

Šis įvykis gali būti pavyzdžiu, kaip svarbu, kad vaikai žinotų bendrąjį pagalbos telefono numerį 112 ir galėtų, reikalui esant, išsikviesti pagalbą. Be to, vaikas žinojo ir net ištiktas šoko sugebėjo pasakyti tikslų savo namų adresą – tai padėjo ugniagesiams-gelbėtojams greitai ir operatyviai atvykti į įvykio vietą.