Iš trijų Klaipėdos tiltų, vienas uždarytas rekonstrukcijai, kitu labai apribotas eismas, tad dažniausiai važiuojama Mokyklos gatvės viaduku.

Nuo stoties pusės važiavęs automobilio "Opel" vairuotojas Ramūnas P., gim. 1956 m., pravažiavęs šviesoforo reguliuojamą pėsčiųjų perėją buvo priverstas staigiai stabdyti, mat priekyje jau buvo susidariusi automobilių spūstis. Tuo metu nuo tilto atlėkusio automobilio "Suzuki Grand Vitara" vairuotojas Laurynas K., gim. 1988 m., tą manevrą pastebėjo per vėlai.

Trenkėsi į "Opel" galą, išvažiavo į priešingą eismo juostę ir rėžėsi į automobilį "Škoda Octavia". Manoma, kad pastarojo vairuotojas važiavo neprisisegęs saugos diržo ir galva trenkėsi į priekinį stiklą. Jis išvežtas į ligoninę. Keleivis važiavo prisisegęs saugos diržą, tad ligoninės išvengė.

Avarijos vietoje susidarė didžiulės transporto spūstys.

Nacionalinės mokėjimo agentūra (NMA) patekė informaciją, kad darbuotojas į eismo įvykį pateko darbo metu.

"Jis, vykdydamas darbo funkcijas, vyko į paramos gavėjo projekto patikrą vietoje Klaipėdos rajone, - informuoja NMA. - Vadovaujantis NMA automobiliuose įdiegtos telemetrinės automobilių kontrolės sistemos duomenimis, užfiksuotas automobilio greitis prieš eismo įvykį buvo apie 40 km/h. Taip pat norėtume pažymėti, kad NMA patikroms vietoje atlikti naudojamų automobilių tipą renkasi atsižvelgdama į darbo pobūdį. Daugelis patikrų vietoje atliekama kaimo vietovėse, todėl dažnai tenka važiuoti bekele, miško keliais, laukais, šlapiuose plotuose. Dėl šių priežasčių reikalingi didelio pravažumo automobiliai, turintys aukštą prošvaisą".

Kaip teigia NMA atstovas, įvykio vietoje policija patikrino vairuotoją alkoholio matuokliu.

"Remiantis kelių policijos duomenimis, užfiksuotais eismo įvykio vietoje, darbuotojas buvo visiškai blaivus", - teigia agentūra.

Vairuotojui teks dar duoti kraują, mat kai eismo įvykio metu nukenčia žmonės, pagal nustatytą tyrimo tvarką, būtina atlikti išsamų kraujo tyrimą.