Gelbėtojai įvykio vietoje - 10 km nuo oro uosto - sakė, kad ant žemės buvę žmonės nenukentėjo.

Kam iš tikrųjų priklausė lėktuvas, oficialiai dar nenustatyta. "Xinhua" remdamasi oro uosto pareigūnais pranešė, kad tai buvo azerbaidžaniečių lėktuvas, bet Azerbaidžano valstybinės oro bendrovės "Azal" direktoriaus pavaduotojas Sabiras Iljasovas sakė, kad lėktuvas buvo ukrainiečių ir kad jis turėjo nutūpti Baku pasipildyti degalų.

Jo teigimu, visi įgulos nariai yra Ukrainos piliečiai, o krovinys taip pat priklausė ukrainiečiams.

Tuo tarpu šaltinis Azerbaidžano oro linijose sakė, kad šis lėktuvas, kurio numeris AZ-27, priklauso Azerbaidžane registruotai privačiai užsienio kapitalo kompanijai "Silk Way" ir kad įgulą sudarė azerbaidžaniečiai ir ukrainiečiai. Pasak šaltinio, lėktuvas skrido maršrutu Kijevas-Baku-Urumči.

Tačiau oro uosto pareigūnai nurodė, kad lėktuvas iš Taijuano Kinijos šiaurinėje Šansi provincijoje skrido į Azerbaidžano sotinę Baku ir pakeliui buvo nutūpęs Urumči.

Gelbėtojai rado septynių žuvusiųjų palaikus. Vietos televizija pranešė, kad lėktuvas gabeno drabužių krovinį. Fiuzeliažas buvo visiškai sumaitotas, o įgulos nariai neturėjo jokių galimybių likti gyvi, nurodo "Xinhua".

"Aiškus tik vienas dalykas: apie nukentėjusius žmones, kurie buvo ant žemės, nepranešta, nes lėktuvas nukrito atviroje vietoje", - sakė už gelbėjimo operaciją atsakingas pareigūnas.

Lėktuvai Il-76, kurie laikomi Rusijos ir kitų buvusių sovietinių respublikų aviacijos "darbiniais arkliais", pastaraisiais metais patyrė nemažai avarijų.

Pernai Irano kalnuose sudužus šios šalies oro pajėgų lėktuvui Il-76, žuvo visi 302 jame buvę keleiviai ir įgulos nariai. Kovo mėnesį ukrainiečių Il-76 nukrito vos pakilęs iš Baku oro uosto - per šią avariją žuvo trys iš septynių įgulos narių.

Kinijoje didelė lėktuvo katastrofa įvyko 2002 metų gegužės 7 dieną, kai iš Pekino į Dalianą skridęs lėktuvas, kurio pilotas pranešė apie gaisrą kabinoje, nukrito į jūrą. Tada žuvo 112 žmonių.