Karo pilotas majoras Marekas Miloszas (Marekas Milošas) kaltinamas "sąmoningai sukėlęs katastrofos pavojų bei nesilaikęs saugumo reikalavimų skrydžio Vroclavas-Varšuva metu, ir dėl to įvyko sraigtasparnio avarija ir buvo iškilęs pavojus daugelio žmonių gyvybėms".

Pilotas pripažino pagrįstais jam pateiktus kaltinimus. Kildamas iš Vroclavo jis neįjungė rankinės variklių šildymo sistemos, o automatiniai variklių šildytuvai suveikė per vėlai. Tuo metu abu varikliai jau buvo apledėję ir sustojo, todėl lėktuvą teko tupdyti avariniu būdu.

M.Miloszui gresia nuo 6 mėnesių iki 8 metų kalėjimo.

Iki šiol didvyriu vadintas majoras gruodžio 4 dieną sugebėjo nutupdyti sraigtasparnį iš 600 metrų aukščio ir išgelbėti juo skridusių 14 žmonių gyvybes.

Tik lakūno meistriškumo dėka visi sraigtasparniu skridę žmonės liko gyvi. Premjeras ir dar keli asmenys patyrė sunkias stuburo traumas, tačiau labiausiai nukentėjo pats M.Miloszas.

Nors Lenkijos premjeras pareiškė, kad pasitiki lakūnu, jo likimą spręs teismas.