Žuvo visi 88 lėktuvu keliavę žmonės, tačiau kaip pranešė Rusijos žinių tarnybos, penki keleiviai (trys suaugusieji ir du vaikai) pirkę lėktuvo bilietus, neatvyko. Jie į Permę keliavo traukiniu.

Rusijos žinių tarnybos pranešė, kad katastrofos auka tapo ir Čečėnijos karo generolas Genadijus Troševas. Tarp žuvusiųjų buvo ir užsieniečių: lėktuve skrido vienas Vokietijos, Prancūzijos, JAV, Latvijos, Šveicarijos, Italijos ir Turkijos pilietis, devyni Azerbaidžano ir penki Ukrainos piliečiai.

Anot BBC lėktuvui leidžiantis dingo radijo ryšys, taip pat išnyko jį žymintis taškas iš oro kontrolierių kompiuterio ekrano. Lėktuvas buvo aptiktas Permės pakraštyje sudužęs ir liepsnose. Viena Permės gyventojų teigė, kad išgirdo ją pažadinusį iš miego galingą sprogimą, o jos kaimynė matė, jog „lėktuvas degė dar būdamas ore ir jis atrodė tarsi raketa. Visas dangus degė lyg būtų šaudomi fejerverkai“.

Kaip pranešė vietos pareigūnai, dėl katastrofos uždaryta dalis apgadintos Transsibiro magistralės - traukiniai nukreipti aplinkinėmis linijomis.

Teroristinio suokalbio versija atmetama. Lėktuve rastos dvi juodosios dėžės išgabentos tyrimui.

Manoma, kad lėktuvas užsidegė ir nukrito dėl variklio gedimo, nors bendrovės „Aeroflot” atstovas tikino, kad 15 metų senumo lėktuvui neseniai buvo atlikta techninė apžiūra, parodžiusi, jog "Boeing 737" yra geros būklės.

Tai jau antras incidentas šiame regione su „Boeing 737“ lėktuvu per mažiau nei mėnesį, praneša CNN. Rugpjūčio 24 dieną Iranui priklausantis „Boeing 737“, kuriuo skrido 90 žmonių, sudužo netoli Kirgizijos sostinės Biškeko. Katastrofos metu žuvo 68 žmonės.

737 modelis yra oro bendrovių „darbinis arkliukas“ ir jų skaičiuojama tūkstančiais. „Aeroflot“ priklausęs lėktuvas buvo pagamintas 1992-aisiais.

„Šis „Boeing 737“ turi visus reikiamus sertifikatus, - teigė "Aeroflot" generalinio direktoriaus pavaduotojas Levas Košliakovas. – Mes atliekame lėktuvų efektyvumo, saugumo ir patikimumo auditus ir inspekcijas visose mūsų filialuose, su kuriais mes dirbame“.

Kaip teigia CNN, oro linijų saugumas Rusijoje ir buvusios Sovietų Sąjungos šalyse yra vienas prasčiausių pasaulyje. Aviacijos ekspertai teigia, jog dėl to kaltas prastas pilotų parengimas, valstybės kontrolės trūkumas ir prasta lėktuvų priežiūra.

Nepaisant to „Aeroflot“ yra laikoma viena saugiausių bendrovių šiame regione. Sekmadieninis incidentas yra pirmas incidentas, pareikalavęs aukų, nuo 1994-ųjų, kai vienas Rusijos pilotas „Airbus“ valdymą patikėjo savo penkiolikmečiui sūnui. Tada žuvo visi 75 lėktuvu skridę žmonės.

Rusijos valdžia nurodė pradėti incidento tyrimą ir nustatyti, kodėl skrydis baigėsi taip tragiškai.

Reportažas iš įvykio vietos