Ši vietovė yra už 30 kilometrų nuo Žukianų oro uosto prie Kijevo. Lėktuvas skrido iš Rovno miesto į Kijevą. Incidentą tiria Ukrainos aviacinės saugos tarnybos.

Kaip A.Šumskui pranešė pats lėktuvo pilotas Gintautas Zubė, nei jis pats, nei du lėktuvo keleiviai nenukentėjo. Lėktuvui nukritus miške, jie patys išlipo iš nuolaužų ir pėsčiomis pasiekė artimiausią kaimelį, iš kur išsikvietė pagalbą. Pilotas ir keleiviai pasiprašė medikų ištiriami, po patikrinimo paaiškėjo, kad nė vienas iš jų nepatyrė sužalojimų.

Anot piloto, skrydžio metu maždaug kilometro aukštyje netikėtai sustojo variklis. Sklęsdamas lėktuvas įskrido į tankius debesis, iš kurių išniro maždaug 300 metrų aukštyje.

Tokiame aukštyje jau nepavyko pasirinkti nusileidimo aikštelės, todėl lėktuvas leidosi į mišką ir rėžėsi į medžius. Pasak piloto G.Zubės, lėktuvas labai smarkiai apgadintas.

Lėktuvas "Cessna-172", kurio registracijos ženklai LY-LLA, priklauso Klaipėdos bendrovei "Laivytė", o jį eksploatavo bendrovė "Aeronika".

Kaip BNS sakė "Aeronika" vadovas Igoris Štutas, neseniai Vokietijoje įsigytas lėktuvas buvo techniškai tvarkingas ir apdraustas, eksploatuojamas pagal visus aviacinės saugos reikalavimus. Lakūnas G.Zubė turi komercinių skrydžių piloto licenciją ir nemažą skraidymo patirtį.

"Cessna-172" - keturvietis monoplanas su uždara kabina. Lėktuvo maksimalus greitis 6 kilometrų aukštyje - 346 km/h, kreiserinis greitis - 320 km/h, maksimalus aukštis - 6100 metrų. Lėktuvo kuro atsargų užtenka nuskristi 2 tūkstančius kilometrų.

Šio modelio lėktuvu 1987 metų gegužę tuometinės Vakarų Vokietijos pilietis Matthias Rustas (Matijas Rustas) iš Helsinkio perskrido į Maskvą ir nusileido Raudonojoje Aikštėje, likęs nepastebėtas sovietinės priešlėktuvinės gynybos radarų.