Iš vienos cisternos per sklendę į aplinką ištekėjo kalio amonio salietros trąšos.

Išsiliejusių trąšų kiekis dar nenustatytas. Tik nustačius jį, bus apskaičiuota žala gamtai.

Specialistų duomenimis, išsiliejusių trąšų koncentracija nėra didelė ir pavojaus aplinkai nekelia. Į lietaus kanalizaciją trąšos nepateko.

Tikslios avarijos priežastys nėra žinomos. Spėjama, kad ji galėjo įvykti dėl išsiplėtusių nuo karščio geležinkelio bėgių.

Pasak aplinkosaugininkų, traukinys greičio neviršijo, tačiau jis buvo arti maksimalaus leistino greičio. Traukinys važiavo 24 km/h greičiu, leistinas maksimalus greitis jam yra 25 km/h.

Skystų trąšų krovinys priklauso bendrovei "Achema" ir buvo gabenamas į Klaipėdos jūrų krovinių kompaniją "Klasco".

Dėl avarijos traukinių eismas nebuvo sutrikęs.

Incidento metu buvo apgadinti 107 metrai geležinkelio bėgių.

Aštuoni vagonai su trąšomis nuriedėjo nuo bėgių